کد خبر : 1899154 | 16 فروردين 1402 ساعت 10:09 | 23.2K بازدید | 11 دیدگاه

علیرضا رضایی همچنان فیزیوتراپی می‌کند

راز مصدومیت گلر جوان استقلال، تعصب کار دستش داد!

دروازه‌بان جوان استقلال به واسطه فشار روی پای خود در بازی با نفت مسجدسلیمان، مدت زیادی دور از میادین مانده است.

راز مصدومیت گلر جوان استقلال، تعصب  کار دستش داد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی گلر 23 ساله استقلال در این فصل 4 بار درون چارچوب این تیم ایستاد و عملکرد نسبتا خوبی نیز داشت. این دروازه‌بان اما در مسابقه با نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم دچار مصدومیت شد. در آن بازی رضایی در اواسط نیمه اول احساس درد کرد اما تا پایان نیمه در زمین ماند و سپس در ابتدای نیمه دوم با شدت گرفتن درد جای خود را به سینا سعیدی‌فر داد.

دروازه‌بان جوان استقلال از آن زمان تاکنون با این مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته به تمرینات تیمش هم برگردد. اما چرا مصدومیت رضایی طولانی شد؟

ماجرا از این قرار است که علیرضا رضایی در بازی با نفت مسجدسلیمان ابتدا در یک صحنه روی ران پای خود احساس درد کرد. چون درد خفیف بود و از طرفی سیدحسین حسینی نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانست بازی کند، تصمیم گرفت به کارش ادامه بدهد. چند دقیقه بعد او یک واکنش داشت که دردش بیشتر شد و بعدتر هم با یک شیرجه دیگر از شدت درد دوام نیاورد.

حالا پزشکان به این دروازه‌بان جوان اعلام کرده اند که عضله چهارسرران او دچار پارگی است و هر فشاری که رضایی در بازی با نفت روی پای خود آورده به این پارگی افزوده است. به عبارت بهتر اگر او در همان لحظه اول که احساس درد کرد از زمین بیرون می‌رفت، مصدومیتش کمتر به طول می‌انجامید اما به خاطر اینکه دوست نداشت در روز غیبت حسینی تیمش را تنها بگذارد، تا پایان نیمه اول در زمین ماند و به همین خاطر حالا مدت زیادی دور از میادین مانده است.

رضایی این روزها مشغول فیزیوتراپی روی پای مصدوم خود است و تلاش می‌کند به میادین برگردد. بی‌شک این گلر آینده‌دار انگیزه زیادی دارد تا هرچه زودتر به فوتبال برگردد و بتواند دوباره برای استقلال بازی کند.

1838744

دیدگاه‌ها