کد خبر : 1899164 | 16 فروردين 1402 ساعت 10:44 | 17K بازدید | 16 دیدگاه

کری خواندن کلوپ برای آرسنال: آنفیلد منتظر ماست!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید بی‌صبرانه در انتظار دیدار برابر آرسنال است.

کری خواندن کلوپ برای آرسنال: آنفیلد منتظر ماست!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به میدان رفت و به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 

این تیم در طول این فصل شرایط خوبی را سپری نکرده اما به نظر می‌رسد که کلوپ هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شود، از عملکرد بازیکنانش و نمایشی که ارائه می‌دهند راضی‌تر است و همین باعث شده که جسارت کری خواندن برای صدرنشین لیگ برتر را هم داشته باشد. 

سرمربی لیورپول پس از بازی برابر چلسی به خبرنگاران گفت:« بازی بعدی برابر آرسنال است! من نمی‌دانم آنها سال گذشته این موقع در چه جایگاهی بودند اما حالا که در آسمان‌ها در حال پرواز هستند. شرایطی باورنکردنی دارند و فوتبالی فوق العاده را به نمایش می‌گذارند که تماشای آن واقعا لذتبخش است.

1837678

اما ما هم در حال پیشرفت هستیم. این بازی خانگی است و رکورد ما به اندازه بازی خارج از خانه بد نیست. این یعنی من بی‌صبرانه در انتظار رسیدن این بازی هستم چون ما امشب قدمی رو به جلو برداشتیم و این همان چیزی است که من دنبالش هستم.»

او با اشاره به جو فوق العاده آنفیلد اظهار داشت: «حالا باید به این مسیر ادامه دهیم. آنفیلد منتظر ماست و ما هم می‌خواهیم شب خوبی برای هواداران رقم بزنیم. 10 بازی دیگر داریم که باید برگزار کنیم و بازی بعدی برابر آرسنال است. در حال حاضر آن 9 بازی دیگر هیچ اهمیتی برای من ندارد. نباید اجازه دهیم آرسنال برابر ما به راحتی به پیروزی برسد.»

دیدگاه‌ها