کد خبر : 1899167 | 16 فروردين 1402 ساعت 10:58 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت اینزاگی: دو ستاره ما را به ناحق گرفتند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که اخراج روملو لوکاکو و سمیر هاندانوویچ برابر یوونتوس اشتباه بوده است.

عصبانیت اینزاگی: دو ستاره ما را به ناحق گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم به تساوی رسید. 

گل روملو لوکاکو که در لحظات پایانی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید باعث شد که اینتر از شکست در این بازی فرار کند اما شادی پس از گل او جنجال بسیاری را به پا کرد که با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن و اخراجش همراه شد. 

اما ماجرا همین جا خاتمه پیدا نکرد و درگیری پس از سوت پایان بازی هم ادامه داشت و کوادرادو و هاندانوویچ نیز دو کارت قرمز دریافت کردند تا نتوانند در دیدار برگشت به میدان بروند. 

1838764

اینزاگی که به هیچ وجه از اخراج دو ستاره تیمش راضی نبود به اسپورت مدیاست گفت: «اتفاقی که در زمین رخ داد این بود که برداشت اشتباهی از شادی گل لوکاکو شد. او همیشه همینطوری خوشحال می‌کند اما متاسفانه صحنه‌های زشتی رخ داد که تماشای آنها خوب نبود و باعث شد که ما دو ستاره تیم‌مان را در بازی برگشت از دست بدهیم. 

ما هم رفتارهای نژادپرستانه‌ای که علیه لوکاکو صورت گرفت را دیدیم اما ماجرا این است که او فقط بازیکنی است که گل زد و جشن گرفت و همه چیز همان جا رخ داد. شادی گلی که لوکاکو همیشه انجام می‌دهد، این بار باعث شد که دو بازیکن مهم را از ما بگیرند و این اتفاق خوبی نیست. بازی تا دقیقه 95 بسیار آرام دنبال شد.» 

دیدگاه‌ها