کد خبر : 1899214 | 16 فروردين 1402 ساعت 14:24 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال 7 ستاره به خانه بازگشت(عکس)

حمید سوریان بعد از مدت‌ها بار دیگر در خانه کشتی حاضر شد و ناظر تمرین فرنگی کاران بود.

ژنرال 7 ستاره به خانه بازگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که حمید سوریان از نایب رییسی فدراسیون کشتی استعفا کرد و خودش هم در چند مصاحبه تاکید داشت که دیگر توان ادامه کار در فدراسیون را ندارد. در ماه‌های اخیر هم علیرضا دبیر که رفاقت دیرینه ای با سوریان دارد، روی مخالفت خود بر استعفای قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و المپیک تاکید کرد و هیچ فردی را به عنوان جانشین او معرفی نکرد.
سوریان که با 7 مدال طلای جهان و المپیک در تاریخ کشتی ایران صاحب یک رکورد خاص به حساب می‌آید، بعد از نوروز 1402 در فدراسیون آفتابی شد. با اینکه یک بار هم چندی قبل سوریان در فدراسیون جلسه ای با پژمان درستکار داشت، اما این بار حضور او در جلسه رسیدگی به وضعیت امیرحسین زارع به عنوان نایب رییس فدراسیون این خبر را در پی داشت که سوریان به فدراسیون کشتی بازگشته است.

1838827

پرافتخارترین فرنگی کار تاریخ کشتی ایران بعد از حضور در دفتر علیرضا دبیر، در تمرین وزنه فرنگی کاران هم حاضر شد و دقایقی با حسن رنگرز و شاگردانش به صحبت پرداخت. 
حضور سوریان در تمرینات که با استقبال رنگرز و فرنگی کاران همراه بود، نشان داد که احتمالا از این پس باید منتظر حضور دائمی نایب رییس فدراسیون کشتی در برنامه‌های این فدراسیون باشیم.

1838828
1838829

دیدگاه‌ها