کد خبر : 1899224 | 16 فروردين 1402 ساعت 15:29 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

حتی دیگر دل و دماغ تمرین هم نداشتم؛

دلفی: از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته‌ام

یونس دلفی یکی از خریدهای جواد نکونام برای تقویت بخش هجومی قرمزهای اهوازی بود که تا کنون حتی فرصت حضور در یک مسابقه لیگ برتر را هم به دست نیاورده است.

دلفی: از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته‌ام

به گزارش "ورزش‌سه"، یونس دلفی که فصل گذشته در لیگ کرواسی پیراهن گوریتسا را بر تن داشت، پس از بازگشت به ایران در روز پایانی نقل و انتقالات به جمع شاگردان نکونام ملحق شد. دلفی ۲۱ ساله که توانایی بازی در پست مهاجم نوک و وینگر را دارد، متولد شوش در استان خوزستان است و امیدوار بود با بازگشت به لیگ برتر بتواند شرایط خوبی برای خود رقم بزند، اما مشکلات خدمت سربازی سبب شده تا او درحالی‌که هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم را پشت سر می‌گذاریم، حتی یک مسابقه هم با پیراهن فولاد بازی نکرده باشد.

دلفی که یکی از جوانان مستعد فوتبال ایران به شما می‌رود، شرایط خود را اینطور در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیح داده است: «قانونی وجود دارد که ما تا 28 سالگی می‌توانیم بازی کنیم (بدون رفتن به خدمت سربازی). هر 6 ماه یک بار باید نامه بزنیم به نظام وظیفه و این هم از طریق باشگاه انجام می‌شود و مثل اینکه باشگاه دیر نامه زده و نامه به فدراسیون نرسیده است. البته این را نمی‌دانم، ولی می‌دانم که نامه‌ها به دست نظام وظیفه دیر رسیده است.»

او سپس درباره دوران حضورش در بلژیک می‌گوید: «همیشه وقتی در بلژیک بودم، نظام وظیفه کارم را انجام داده و دست‌شان هم درد نکند. حالا اما دو ماه و نیم است که از فوتبال عقب افتاده‌ام؛ نه برایم کارت صادر می‌شود و نه می‌توانم بازی کنم. از زمانی که آقای منصوریان آمده‌اند، پیگیر کارهایم هستند. از ایشان ممنونم. امیدوارم یک راه حلی پیدا شود که بتوانم دوباره به فوتبال در تیم فولاد خوزستان ادامه بدهم و این تلاش‌ها نتیجه داشته باشد.» 

یونس دلفی که با آرزوهای زیادی به لیگ برتر بازگشته بود، شرایط روحی و روانی خود را اینطور توضیح می‌دهد: «ولی خب کاملا از نظر روحی و روانی به هم ریخته‌ام. حتی دیگر دل و دماغ تمرین رفتن ندارم، اما با صحبت‌های علی آقا (منصوریان) روحیه گرفتم و به تمرینات بازگشته‌ام. امیدوارم این پنج-شش بازی آخر را بتوانم در کنار تیم باشم و به تیم کمک کنم.»

دیدگاه‌ها