کد خبر : 1899265 | 16 فروردين 1402 ساعت 19:42 | 19.4K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت امباپه از لوکاکو بعد از حملات نژادپرستانه

کیلیان امباپه بعد از توهین‌های نژادپرستانه هواداران یوونتوس به روملو لوکاکو خطاب به این ستاره بلژیکی اینتر پیامی منتشر و از او حمایت کرد.

حمایت امباپه از لوکاکو بعد از حملات نژادپرستانه

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار دو تیم اینتر و یوونتوس در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا روملو لوکاکو در وقت‌های اضافه انتهای مسابقه پشت یک ضربه پنالتی ایستاد و توپ را وارد دروازه یووه کرد تا این بازی در خانه بیانکونری با تساوی 1-1 به پایان برسد.

قبل از ضربه پنالتی لوکاکو و بعد از گلزنی او، بخشی از هواداران یوونتوس از روی سکوها او را به توهین‌های نژادپرستانه آزار دادند. لوکاکو بعد از گلزنی خوشحالی بعد از گل خاصی مقابل این هواداران انجام داد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد. داور مسابقه این حرکت ستاره بلژیکی اینتر را تحریک‌آمیز دانست و با نشان‌دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، که خودش سابقه هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفتن را دارد، با انتشار پیامی با روملو لوکاکو ابراز هم‌دردی کرده و از او حمایت کرد.

1838904

امباپه با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: «در سال 2023 هستیم و هنوز با همان مشکلات مواجهیم. ولی اجازه نخواهیم داد که این اتفاقات تکرار شود».

لوکاکو در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی از چلسی به اینتر منتقل شده و در این تیم بازی می‌کند. باشگاه او چلسی هم در واکنش به اتفاق دیشب در بازی اینتر و یوونتوس توئیتی منتشر کرد و خطاب به لوکاکو نوشت: «ما همه با تو هستیم».

1838905

ستاره بلژیکی هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و گفت باورش نمی‌شود که بار دیگر با چنین حملاتی مواجه شده است. او واکنش خود را با عبارت «لعنت به این نژادپرستی» به پایان برد.

دیدگاه‌ها