کد خبر : 1899292 | 16 فروردين 1402 ساعت 22:41 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

ورود به بخش درمان:

شغل عجیب ستاره سابق رئال مادرید!

رویستون درنته، هافبک سابق رئال مادرید، روزهای متفاوتی را در زندگی شخصی خود تجربه می‌کند.

شغل عجیب ستاره سابق رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آغاز درخشش در ترکیب فاینورد، رویستون درنته در سال 2007 و در سن 20 سالگی به رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انتقال یافت و پیش از انتقال قرضی به اورتون در سال 2012، در ترکیب این تیم 65 بار به میدان رفت. درنته در ادامه در روسیه، ترکیه، امارات و اسپانیا نیز بازی کرد و البته هرگز نتوانست به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

رویستون درنته گفت: "تمام خانواده من همیشه در بخش بهداشت و مراقبت مشغول به کار بوده‌اند. خاله من پرستار است و مادر و خاله‌ام در بخش بهداشت کار می‌کنند. چند سال پیش من با خودم فکر کردم چرا من هم دوره‌های آموزشی را سپری نکنم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟"

رویستون درنته در گذشته اعتراف کرده بود که در روزهای ابتدایی دوران حرفه‌ایش بیش از حد به دنبال تفریح و مهمانی بوده و در سال‌های اخیر و پس از اعلام ورشکستگی در سال 2020 به دلیل تجارت ناموفق در زمینه موسیقی رپ و بازیگری، دوره‌ سختی را تجربه کرده است. اما حرفه فعلی او شامل کار با بیماران در بخش زوال عقل است و درنته معتقد است که این کار به او کمک کرده تا تبدیل به انسان بهتری شود.

او در این رابطه گفت: "از آنجایی که من جنبه‌های متفاوتی از جهان را می‌بینم، این کار به من کمک می‌کند در این جامعه فرد بهتری باشم. من همیشه به زرق و برق در فوتبال عادت کرده و در پایان دوران حرفه‌ای‌ام خیلی نگران بودم. لحظه‌ای که چنین کاری را شروع می‌کنید، خودتان هم تعجب می‌کنید که آیا واقعا این همان چیزی بوده که می‌خواستید. فکر می‌کنم دلیلش این بود که هنوز نمی‌توانستم فوتبال را رها کنم و این روند مرحله به مرحله پیش می‌رود."

1838938

دیدگاه‌ها