کد خبر : 1899309 | 17 فروردين 1402 ساعت 00:47 | 21.3K بازدید | 14 دیدگاه

موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم:

حسرت کاپیتان بارسلونا: به دنبال دوگانه بودیم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا، تاکید کرد حالا همه هدف این تیم فتح لالیگا خواهد بود.

حسرت کاپیتان بارسلونا: به دنبال دوگانه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که اصلا نمایش خوبی ارائه نداد و مقهور عملکرد درخشان ستاره‌های خط حمله رئال مادرید شد، با چهار گل مغلوب حریف شده و وداع تلخی با کوپا دل ری داشت. سرخیو بوسکتس، کاپیتان باتجربه بارسلونا، در پایان این دیدار مدعی شد دو گل اول رئال مادرید، جریان مسابقه را تغییر داده است.

سرخیو بوسکتس گفت: "ما مستحق قبول شکست در نیمه‌ اول این دیدار نبودیم و موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشتیم. اما گل اول حریف از نظر روحی روی بازیکنان تیم ما تأثیر گذاشت. در بین دو نیمه درباره اینکه چقدر در نیمه نخست خوب بازی کردیم با یکدیگر حرف زدیم. اما رئال مادرید خیلی زود در نیمه دوم نیز گل دوم را به ثمر رساند و همین اتفاق جریان بازی را تغییر داد. اولین گل همیشه از نظر روحی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و دومین گل دیگر روحیه تیمی را خراب می‌کند.

ما از هوادارانی که در ورزشگاه در کار ما بودند تشکر می‌کنیم. ما می‌خواستیم هم جام حذفی و هم لالیگا را در پایان فصل فتح کنیم، اما حالا باید تمرکز خود را روی قهرمانی روی لالیگا بگذاریم. این‌ها چیزهایی است که اتفاق می‌افتد. ما در این فصل در چند ال کلاسیکو بازی کرده‌ایم و طبیعی است که درگیری در بازی وجود داشته باشد. این‌ها مسائلی هستند که در فوتبال رخ می‌دهد و ما باید روی ارائه سبک بازی مورد نظر خود تمرکز می‌کردیم."

دیدگاه‌ها