کد خبر : 1899312 | 17 فروردين 1402 ساعت 03:00 | 48.3K بازدید | 25 دیدگاه

ریسک بزرگ ملوان با لیست ٢١ ساله‌ها در آزادی

مازیار با کاپیتان ١٨ ساله علیه پرسپوليس

مازیار زارع قصد دارد در بازی امروز، بازیکن جوان و زیر ٢١ سال خود را به عنوان کاپیتان برابر پرسپوليس قرار دهد.

مازیار با کاپیتان ١٨ ساله علیه پرسپوليس

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندر انزلی در یکی از دیدارهای جذاب این هفته برابر پرسپوليس در استادیوم آزادی قرار خواهد گرفت و چشم به شگفتی‌سازی در این بازی و کسب امتیاز از شاگردان یحیی گل‌محمدی دوخته است.

مازیار زارع سرمربی جوان و البته جاه‌طلب ملوان که توانسته در کنار پژمان نوری بعد از سال‌ها به حسرت این تیم و انزلی‌چی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، در اولین فصل از تجربه حضور در لیگ برتر موفق عمل کرده و با وجود تمام مشکلات و عدم حمایت‌ها از سوی مسئولین، امتیازات بقا را کسب کرده‌اند. سرمربی جوان ملوان اما برای بازی با پرسپوليس سورپرایز ویژه‌ای در نظر گرفته است و قصد دارد از چند بازیکن جوان و آکادمی این باشگاه نیز سود ببرد. در کنار آن‌ها اما در اختیار گذاشتن بازوبند کاپیتانی به بازیکن ١٨ ساله تیمش نیز از اتفاقات ویژه این بازی خواهد بود.

1839040
بردبار با کمتر از ۱۹ سال سن مورد اعتماد ویژه مازیار زارع است؛ نکته جالب اینکه او رکورد سرمربی تیمش را نیز در عنوان جوان‌ترین کاپیتان تاریخ ملوان زده است.

ملوان برای این بازی لیست نفرات خود را به این شکل راهی تهران کرده‌است:

ایمان صادقی
افشار صداقت
میلاد جهانی
سعید کریمی
علیرضا خوش کفا
مصطفی ناییج پور
محمد حسین رنجبر
مجید عیدی
محمود مطلق زاده
میلاد شعبانلو
آرمین انبساطی
مهران احمدی
سجاد بازگیر
پدرام قاضی پور
مسعود زائر کاظمین
مهدی مومنی
امیرحسین یحیی زاده
محسن علافی
محمدرضا بردبار
سهیل فداکار
پرهام موقری
سبحان پسندیده
صادق بیرامی
ماهان تقی پور

1839047

در لیست مشخص شده از سوی مازیار زارع برای این بازی افشار صداقت، محمدرضا بردبار، محسن علافی، محمدحسین رنجبر، ماهان تقی‌پور و صادق بایرامی بازیکنان زیر ۱۹ سال محسوب می‌شوند.

بردبار با ۱۸ سال و اندی جوان‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاه ملوان نیز محسوب می‌شود. محسن علافی بازیکن ۱۷ ساله ملوان و پسرخاله بردبار است که در لیگ یک نیز توسط زارع فرصت بیشتری برای بازی داشته و اکنون نیز آقای گل لیگ برتر جوانان با پیراهن ملوان شده است.

1839048

صادق بیرامی نیز دیگر بازیکن ۱۶ ساله ملوان در لیست این تیم برای بازی با پرسپولیس است که باید دید از سوی مازیار زارع فرصت حضور در این جدال را به دست خواهد آورد یا خیر.

دیدگاه‌ها