کد خبر : 1899314 | 17 فروردين 1402 ساعت 04:00 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

انتقادها رسیده اما فوتبال تهران در رکود است؛

حمایت تربیت‌بدنی تهران از عزل دکتر شیرازی معروف!

علی جوادی می‌گوید نقدها در مورد هیئت فوتبال تهران به گوش شیرازی رسیده اما بهبودی در وضعیت فوتبال تهران رخ نداده است.

حمایت تربیت‌بدنی تهران از عزل دکتر شیرازی معروف!

به گزارش "ورزش سه"، موضوع برکناری حبیب الله شیرازی پس از سال‌ها از ریاست هیئت فوتبال استان تهران این روزها بیش از هر وقتی داغ شده است. در همین زمینه علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران روی خط شبکه خبر آمد و در این‌باره گفت: راجع به هیئت فوتبال استان تهران، سال‌هاست که موضوعات و مسائلی مطرح است. اساس‌نامه فدراسیون فرایند برکناری یا عزل را کاملا مشخص دانسته؛ یا باید توسط اعضای مجمع یا هیئت رئیسه بررسی شود و با استدلال قانونی موضوع در دستور کار قرار بگیرد اما آن‌طور که مشخص است، نارضایتی جامعه فوتبال استان تهران از برخی عملکردهای مدیریتی هیئت فوتبال این روزها موضوعی نیست که بشود انکار کرد.

او در مورد رساندن انتقادات به گوش شیرازی گفت: از روز اول با آقای شیرازی موضوعات را مطرح کردیم و نقد منتقدین را رساندیم و راهکارهای برون رفت از چالش را نیز گفتیم. در مدت اخیر ما تقریبا ترتیب اثری به این نقدها ندیدیم. جلسات متعددی برگزار کردیم که نقدها  یک‌سویه نباشد. بعد از جلسات تصمیم بر بهبود وضعیت مطرح می‌شد اما بعد از گذشت زمان رکود فوتبال استان تهران را می‌بینیم. موضوعات چندگانگی در مشاغل خانوادگی که در هیئت فوتبال استان تهران به وجود آمده و این‌ها باعث ریزش جامعه فوتبال تهران شده است.

1839050

او در مورد شایعه برکناری افرادی که به شیرازی رأی ندادند، بیان کرد: این موضوع را تایید می‌کنم که بعضی از رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها که رأی ندادند، عزل شدند. این با بحث آزاد بودن آرا در تناقض است و بسیار عمل غیر عرفی در فوتبال است. این تغییرات قبل از حضور بنده بوده و من این‌گونه جابه‌جایی‌ را منع کردم. یکی از موضوعات مورد نقد هم همین بوده است.

جوادی در مورد اینکه آیا از عزل شیرازی حمایت می‌کند یا خیر گفت: این اتفاقی که روز شنبه می‌افتد با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون است ولی ما موضوع را به هیئت رئیسه واگذار کردیم و از هر تصمیمی که هیئت رئیسه می‌گیرد حمایت می‌کنیم. فدراسیون فوتبال ظرفیت فوتبال استان تهران را می‌داند و اگر با حضور یک رئیس کارآمد همراه شود به نفع فوتبال استان خواهد بود.

دیدگاه‌ها