کد خبر : 1899316 | 17 فروردين 1402 ساعت 01:04 | 129.1K بازدید | 68 دیدگاه

هضم این باخت دشوار است:

ژاوی: این‌گونه برابر رئال مادرید مجازات می‌شوید!

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، مدعی شد تیمش در نیمه دوم مقابل رئال مادرید نمایش ضعیفی داشته است.

ژاوی: این‌گونه برابر رئال مادرید مجازات می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که به خصوص در 45 دقیقه دوم حرفی برابر رئال مادرید برای گفتن نداشت، با چهار گل در ورزشگاه نوکمپ مغلوب این تیم شده و وداع تلخی با رقابت‌های کوپا دل ری در مرحله نیمه نهایی داشت. ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، در پایان این دیدار به انتقاد از عملکرد بازیکنان خود به خصوص در نیمه دوم پرداخته و اعتراف کرد این سبک بازی برابر رئال مادرید تبعات فراوانی به همراه دارد.

ژاوی گفت: "ما اشتباهات زیادی در طول مسابقه مرتکب شدیم و این نشان می‌دهد هنوز تیمی رقابت‌طلب نیستیم. البته اگر من بخواهم در مورد اهمیت بازیکنان مصدوم صحبت کنم، این‌گونه به نظر می‌رسد که به دنبال بهانه‌جویی هستم. ما در نیمه دوم خیلی بد بازی کردیم و البته من گفته بودم که رئال مادرید بخت اول صعود به بازی فینال است. حالا ما باید به سرعت عکس‌العمل نشان داده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لالیگا باشیم.

هضم این شکست و اتفاقات این شب برای همه ما سخت است و رقم خوردن چنین نتایجی به همه ما رسانده و تیم را اذیت می‌کند. البته ما رقابت‌های لالیگا را در پیش داریم و باید به مسیر خود در ادامه فصل ادامه دهیم. وقت آن رسیده که واکنش نشان دهیم، ما در طول بازی خیلی بهتر از این نتیجه‌ای که به ثبت رسید رقابت کردیم، اما این شکست برای ما بسیار سنگین و دشوار است.

در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم، اما رئال مادرید از انتقال توپ سریع خود استفاده کرد و با یک گل در نیمه اول پیش افتاد. به ثمر رسیدن گل دوم حریف دیگر کار ما را تمام کرد. رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شرم آور است، شما باید از خود انتقاد کنید و این نتیجه یک نیمه دوم بد و ضعیف بود.

ما از بخت‌های خود برای گلزنی در نیمه اول استفاده نکردیم و وقتی در مقابل تیمی مانند رئال مادرید این‌گونه بازی کنید، قطعا مجازات و عواقبی در انتظار شما خواهد بود. می‌توانستیم نیمه اول را با کسب نتیجه خوب و مورد نظر خود به اتمام برسانیم و فراموش نکنیم رئال مادرید در هر تورنمنتی که بازی می‌کند، همیشه بخت اول صعود خواهد بود."

1839046

دیدگاه‌ها