کد خبر : 1899318 | 17 فروردين 1402 ساعت 04:30 | 21.2K بازدید | 21 دیدگاه

این تیم از اول مدعی نبود

حسینی نسب: فکری بود وضعیت بدتر از این می‌شد

کدام رده دومی؟ شما اگر بازی‌ها را نگاه کنید پنج موقعیت به تیم حریف می‌دادیم و با سلام و صلوات بیرون می‌آمدیم

حسینی نسب: فکری بود وضعیت بدتر از این می‌شد

به گزارش ورزش سه، سایپا در مقابل چوکا به نتیجه تساوی رسید تا فرصت خوبی را برای ادامه حضور در جمع مدعیان صعود از دست بدهد . 
مهدی حسینی نسب سرمربی سایپا که جایگزین محمود فکری شده در پایان مسابقه با صدایی گرفته و عصبانی  به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد.
این مربی باتجربه در مورد توقف تیمش مقابل چوکای قعر جدولی گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توپ و میدان در دست ما بود ولی تیم چوکا یک انرژی مضاعف مقابل ما داشت و من فکر نمی‌کردم این قدر توان بگذارند. ما بازی‌های قبلشان را هم دیدیم چرا در آن بازی‌ها این قدر توان نمی‌گذاشتند. پشت این داستان یک چیز دیگری هست، کسانی که ساپورت کردند این تیم به تهران بیاید و دو روز در تهران است. هر بازی اگر این‌گونه می‌رفت تیم‌ها را می‌برد و پنجم ششم جدول بود ولی این بازی انتحاری کار کرد. امیدوارم در ادامه هم همین‌طور باشند هفته بعد با استقلال خوزستان دارند و باید دید چه کار می‌کنند.

حسینی‌نسب که به‌نظر عصبانی می‌آمد در ادامه حرف‌هایش درباره شانس صعود نارنجی‌پوشان و اینکه تیم را در رده دوم از فکری تحویل گرفته و حالا این عنوان را به استقلال خوزستان واگذار کرده گفت: این تیم از اول هم مدعی نبوده. نمی‌خواهم صحبت کنم همه می‌دانیم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده فصل که تمام شود خدمت شما می‌گویم‌ چه خبر بوده. کدام رده دومی؟  شما اگر بازی‌ها را نگاه کنید پنج موقعیت به تیم حریف می‌دادیم و با سلام و صلوات بیرون می‌آمدیم.

او ادامه داد: من زمان بدی من تیم را تحویل گرفتم و اگر نیم فصل می‌آمدم خیلی بهتر بود ولی بازی‌هایی به نام من افتاد که هرکس در اینجا بود بدتر می‌شد. ما به بچه‌هایمان ایمان داشتیم که اتفاق خوبی رقم بزنیم شاید همان آقایان بودند از این بدتر می‌شد و اگر کس دیگری هم می‌آمد بدتر می‌شد. وقتی من آمدم شمس آذر که صدرنشین لیگ است را بردم. در برابر چادر ملو که رقیب همه است به تساوی رسیدیم و چوکا هم که به این شکل  بود. (در زمان محمود فکری) بازی‌هایی که با رقبا داشتیم همه را امتیاز دادیم. ‌به فجر شش امتیاز دادیم. آمدیم شمس آذر را بردیم و یک‌ باخت در بازی رفت داشتیم ‌ولی به استقلال خوزستان هم امتیاز دادیم.

وی در مورد اینکه گل حریف خطا بود یا خیر گفت: من نمی‌دانم داور از کجا سوت می‌زد بازی را خیلی نگه داشت و تیم حریف هم مدام روی زمین بود و سوت‌هایی می‌زد که ما را عصبی می‌کرد. خطای قبل از گل هم خیلی علنی بود.

1839052

دیدگاه‌ها