کد خبر : 1899320 | 17 فروردين 1402 ساعت 01:08 | 51.6K بازدید | 39 دیدگاه

با گل وینیسیوس همه چیز عوض شد

آنچلوتی: بنزما می‌تواند یک توپ طلا دیگر ببرد

کارلو آنچلوتی پس از برتری 0-4 رئال برابر بارسا از کریم بنزما تمجید کرد و گفت او لایق یک توپ طلای دیگر است.

آنچلوتی: بنزما می‌تواند یک توپ طلا دیگر ببرد

به گزارش "ورزش سه"، امشب برای بارسلونا هیچ چیز مطابق انتظار پیش نرفت و این تیم در خانه با چهار گل به رئال مادرید باخت و نتوانست به فینال کوپا دل ری برود. بارسا بازی رفت را در برنابئو با یک گل برده بود ولی امشب به خصوص در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت. رئال ولی فوق‌العاده بود و با هت تریک بنزما و گل وینیسیوس توانست 0-4 میزبانش را شکست دهد.

1839059

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت: «بازی کاملی انجام دادیم و اگر غیر این بود نمی‌توانستیم برنده شویم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم ولی با گل وینیسیوس روند بازی ما بهتر شد و ریتم خوبی گرفتیم. همان گل باعث شد در نیمه دوم نیز با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم.»

کارلتو ادامه داد: «از آن بازی‌هایی بود که شخصیت و تجربه بالای بازیکنان تاثیر زیادی داشت. ترکیب ابتدایی متشکل از بازیکنان جوانی مثل رودریگو، کاماوینگا و والورده همراه با بازیکنانی باتجربه مثل مودریچ، بنزما و کروس بود. در مجموع تیم فوق‌العاده کار کرد و بازی تماشایی‌ای را به نمایش گذاشت.»

1839061

کاماوینگا در دفاع چپ: «کاماوینگا بازیکنی جوان و چند پسته است. گفته بودم که در صورت نیاز به دفاع چپ خواهد رفت و امشب نیز عالی بود. او در بیشتر دوئل‌هایش برنده بود.»

هت تریک بنزما: «کریم در وقفه بازی‌های ملی عالی تمرین کرد و به نوعی یک پیش فصل را پشت سر گذاشت. اگر او از لحاظ بدنی آماده باشد، می‌تواند همین‌قدر خوب و تاثیرگذار کار کند. او از بهترین‌های دنیاست و می‌تواند یک توپ طلای دیگر نیز ببرد.»

آنچلوتی در پایان گفت: «در رختکن این برد و رفتن به فینال را جشن گرفتیم. رسیدن به فینال چالش بزرگی بود به خصوص که باید بارسا را حذف می‌کردیم. برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.»

دیدگاه‌ها