کد خبر : 1899351 | 17 فروردين 1402 ساعت 09:52 | 99.4K بازدید | 75 دیدگاه

وینی به مهاجم بارسا: عجب بازیکن افتضاحی هستی!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، شب گذشته بار دیگر در متن درگیری‌های پیش آمده در ال‌کلاسیکو قرار داشت.

وینی به مهاجم بارسا: عجب بازیکن افتضاحی هستی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ مهمان بارسلونا بود و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خورده بودند و به کسب پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتند اما انتظار نمی‌رفت که بتوانند در زمین حریف چهار گل به ثمر برسانند. 

با این حال، درخشش دوباره وینیسیوس جونیور و کریم بنزما در زمین باعث شد که رئال یکی از بهترین نمایش‌های این فصل را برابر بارسلونا ارائه کند و موفق شد این تیم را به بهترین شکل ممکن از سر راه بردارد و راهی دیدار فینال شود. 

حساسیت بسیار بالا باعث شد که این بازی در لحظاتی به تنش و درگیری کشیده شود و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، وینیسیوس بار دیگر در متن این درگیری قرار داشت. 

او در زمان بیرون رفتن از زمین با رونالد آرائوخو درگیر شد و سپس دامنه این درگیری گسترش پیدا کرد و باعث شد که فران تورس هم پیش بیاید و به این ستاره برزیلی تذکر دهد که بهتر است ساکت باشد و به سمت نیمکت تیمش برود. 

1839119

وینیسیوس که چندان از این تذکر خوشحال نشده بود، خطاب به این مهاجم بارسلونا گفت: «دهانت را ببند، عجب بازیکن افتضاحی هستی!»

تورس از این اظهارات عصبانی شد اما در نهایت دیگر بازیکنان بارسا و رئال اجازه جدی شدن درگیری را ندادند و وینی از زمین بیرون رفت تا درگیری تمام شود.

دیدگاه‌ها