کد خبر : 1899354 | 17 فروردين 1402 ساعت 10:38 | 44.2K بازدید | 53 دیدگاه

واکنش‌ روزنامه‌های اسپانیا به تحقیر بارسا: پایان دردناک!

شکست بارسلونا برابر رئال مادرید با دریافت چهار گل واکنش‌های متفاوتی را در روزنامه‌های اسپانیایی به همراه داشت.

واکنش‌ روزنامه‌های اسپانیا به تحقیر بارسا: پایان دردناک!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شب گذشته بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و این رئال بود که موفق شد با چهار گل برابر حریف به پیروزی برسد. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران دو تیم انتظار رقم خوردن چنین نتیجه‌ای را در ورزشگاه نوکمپ نداشتند و با توجه به پیروزی بارسا در سه بازی اخیر برابر شاگردان کارلو آنچلوتی، شاید همه چیز بیشتر به سود این تیم به نظر می‌رسید. 

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت تا رئال با یک برد دلچسب و پر گل راهی دیدار فینال شود و شانس قهرمانی در کوپا دل ری را پس از چندین سال دوری از این جام به دست آورد. 

کسب این نتیجه برای روزنامه‌های نزدیک به باشگاه بارسا بسیار ناراحت‌کننده بود و روزنامه اسپورت با انتشار تصویری از حسرت روبرت لواندوفسکی از ناکامی در این بازی با تیتر بزرگ نوشت:« دردناک». 
 

1839123

روزنامه موندو دیپورتیوو هم با عکسی از رافینیا که روی زمین افتاده بود از این شکست ابراز ناراحتی کرد و تیتر زد: «خداحافظی دشوار». 

1839124

اما شرایط برای دو روزنامه شهر مادرید که به رئال نزدیک‌تر هستند کاملا متفاوت بود. مارکا با عکسی از خوشحالی پس از گل کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نوشت: «بیا برقصیم!»

1839125

روزنامه آ.اس هم با عکسی از خوشحالی دیگری از بنزما که مارک آندره تراشتگن شکست خورده در پشت سرش به چشم می‌خورد از تیتر «پیش به سوی فینال» برای توصیف پیروزی رئال استفاده کرد.

1839126

دیدگاه‌ها