کد خبر : 1899355 | 17 فروردين 1402 ساعت 10:53 | 43.2K بازدید | 60 دیدگاه

شکستن طلسم 60 ساله نوکمپ: بنزما اسطوره شد

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، با سه گلی که در بازی شب گذشته برابر بارسلونا به ثمر رساند نامش را برای همیشه در تاریخ دیدارهای این دو تیم ماندگار کرد.

شکستن طلسم 60 ساله نوکمپ: بنزما اسطوره شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برابر بارسلونا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این برد با درخشش ستاره بی‌چون و چرای رئال در این دیدار به دست آمد. بنزما موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را در این دیدار به ثمر برساند و عملکردی خیره‌کننده را برابر حریف قدیمی به نمایش بگذارد. 

این ستاره فرانسوی پیش از این هم موفق به گلزنی برابر بارسا شده بود اما با سه گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، نامش را برای همیشه در تاریخ ال‌کلاسیکو جاودانه کرد. 

1839058

آخرین باری که یکی از بازیکنان رئال موفق شده بود در ورزشگاه نوکمپ برابر بارسلونا هت تریک کند به 60 سال قبل برمی‌گشت که فرانس پوشکاش افسانه‌ای موفق به ثبت چنین رکوردی در این ورزشگاه شده بود. 

نکته جالب اینجاست که بنزما نه تنها توانست پس از شش دهه بار دیگر این رکورد را برای رئال به ثبت برساند، بلکه طلسم دیگری را هم برای تیمش شکست که ارزش بسیاری داشت. 

ایوان زامورانو آخرین بازیکن رئال مادرید بود که موفق شده بود در سال 1995 برابر بارسا هت تریک کند و از آن پس هیچ بازیکنی از این تیم موفق به انجام این کار نشده بود تا بنزما شب گذشته پس از 28 سال بار دیگر سه گل ارزشمند برابر حریف قدیمی به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها