کد خبر : 1899362 | 17 فروردين 1402 ساعت 11:22 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

بهتر بودیم اما شاید کم انرژی تر

دقیقی: 11 امتیاز جلوتریم و کم انگیزه‌ بودن طبیعی است

شکست صدرنشین در خوزستان یکی از مهمترین نتایج روز گذشته لیگ یک را رقم زد.

دقیقی: 11 امتیاز جلوتریم و کم انگیزه‌ بودن طبیعی است

به گزارش ورزش سه، شمس آذر  در دیدار مقابل استقلال خوزستان تسلیم شد تا خبرنگاران بلافاصله سعید دقیقی را  محاصره کنند و از او بپرسند نکند تیمش دیگر برای ادامه لیگ انگیزه ندارد؟

سرمربی تیم اول لیگ  در این رابطه گفت: جا دارد پیروزی را به تیم استقلال خوزستان و آقای پورموسوی و پیروانی که از اساتید بنده بودند تشکر کنم. درست است استقلال خوزستان برنده بازی شد ولی بازی کامل دست ما بود و فکر می کنم روی تک موقعیت و ضربه ایستگاهی به ما گل زدند و‌ نیمه اول اشتباه مسلم دفاع ما بود. به نظر من با توجه به حساسیتی که این بازی برای حریف داشت در صحنه هایی که باید انرژی بهتری گذاشت استقلال خوزستان بهتر کار کرد. ما تیم برتر میدان بودیم ولی وقتی از موقعیت هایت استفاده نکنی در یک لحظه هم اشتباه بکنی این اتفاق می افتد.
او در ادامه گفت: گل اول اشتباه مسلم بود و گل دوم هم روی ضربه ایستگاهی بود‌ که باید بیینم چه کسی یارش را رها کرد و ‌گلر ما باید در شش قدم توپ را جمع می کرد. قبل از آن هم داور باید خطا می گرفت، آقای زاهدی فر خیلی با شخصیت است ولی اشتباه کرد. نیمه دوم یک بازی یک طرفه بود ولی برتری به سمت استقلال خوزستان بود. طبیعی است تیمی که ۱۱ امتیاز از تیم دوم ‌سوم جلو می افتد از لحاظ انگیزه نسبت به استقلال خوزستان پایین تر بیاید. سعی می کنیم از لحاظ انگیزه بالا برویم. در این بازی هم بجز اشتباهات فردی تیم برتر میدان بودیم. 

1758499

دقیقی که در میکسدزون ورزشگاه غدیر به سئوالات پاسخ می‌داد در ادامه گفت : انشاالله در بازی های بعد از لحاظ انگیزشی و فنی آنقدر قوی کار کنیم که حتی اگر روی اشتباهات فردی گل خوردیم بتوانیم گل بزنیم و ببریم. قبل از بازی امروز گفتم ما باید در ابتدا اعتبارمان را حفظ کنیم و‌ با شرف بازی کنیم و این وظیفه ماست. شاید لازم باشد از لحاظ انگیزشی بیشتر  کار کنیم.

دیدگاه‌ها