کد خبر : 1899368 | 17 فروردين 1402 ساعت 11:42 | 23.7K بازدید | 25 دیدگاه

طعنه دیبو به امباپه: نیمار بهترین حریفم بوده است

نام دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، همچنان در کنار نام کیلیان امباپه به گوش می‌رسد.

طعنه دیبو به امباپه: نیمار بهترین حریفم بوده است

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر بین تیم ملی فرانسه و تیم ملی آرژانتین باعث شد که حواشی بسیاری پس از پایان این رقابت‌ها به وجود بیاید. 

رفتارهای جالب و عجیب مارتینز در زمین برابر امباپه و همچنین ادامه این رفتارها پس از سوت پایان بازی و قهرمانی آرژانتین و حتی در جشن قهرمانی این تیم پس از بازگشت به کشورشان با واکنش‌های متفاوتی از سوی فوتبال دوستان و حتی مقامات فوتبال فرانسه همراه شد. 

این ستاره تیم ملی آرژانتین در طول چند ماه اخیر هم صحبت‌هایی را درباره این بازیکن پاری سن ژرمن مطرح کرده بود اما چند بار هم تاکید داشت که منظور بدی از حرکاتش نداشته و مشکلی با امباپه ندارد. 

1839136

با این حال، او اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایش صحبتی را مطرح کرده که به عقیده بسیاری طعنه دوباره به امباپه است. مارتینز در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: «بهترین بازیکنی که تا به حال برابرم قرار گرفته نیمار است.»
همین اظهارنظر این بازیکن باعث شده که بسیاری مدعی شوند که هدف او از مطرح کردن چنین صحبتی طعنه به امباپه و زیر سوال بردن توانایی‌ها او است که بسیاری عقیده دارند یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است.

دیدگاه‌ها