کد خبر : 1899371 | 17 فروردين 1402 ساعت 12:22 | 36.7K بازدید | 17 دیدگاه

اعتراف به مصدومیت ساختگی برای افطار امرابط

بازیکن فیورنتینا اعتراف کرد که خودش را به مصدومیت زده تا هم تیمی مسلمانش در دیدار با اینتر افطار کند.

اعتراف به مصدومیت ساختگی برای افطار امرابط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار چند روز گذشته میان اینتر و فیورنتینا، اتفاق جالبی در دقایق پایانی مسابقه رخ داد که توجهات را به خود جلب کرد. سفیان امرباط ستاره مسلمان و مراکشی فلورانسی ها در لحظات پایانی مسابقه به کنار زمین آمد و با نوشیدن کمی آب و موز، روزه خود را باز کرد.

امرابط که بیش از 90 دقیقه با زبان روزه و در دیداری سخت و دشوار مقابل اینتر بازی کرده بود، تصاویر لحظه افطارش حسابی وایرال شد و بسیاری به تمجید از عملکرد این بازیکن پرداختند که در این بازی عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است.

حالا و پس از چند روز، لوکا رانیری هم تیمی امرابط اعتراف کرده است که در آن لحظات، خودش را به مصدومیت زده تا هم تیمی مسلمانش به کنار زمین آمده و افطار کند.

1839138

در وقت‌های تلف شده مسابقه بود که پس از اعلام آفساید مهاجمان اینتر، در شرایطی که هیچ بازیکنی از نراتزوری در اطراف رانیری نبود، او ناگهان روی زمین افتاد و مدعی شد شدت مصدومیت او بالاست و کادر پزشکی نیز به درخواست داور بازی، وارد زمین مسابقه شدند تا او را مداوا کنند.

1839139

در این لحظات نیز سفیان امرابط که با عملکرد بسیار خوب در جام جهانی حسابی مورد توجه قرار گرفته بود، به کنار زمین آمد و افطار کرد و حالا رانیری اعتراف کرده که مصدومیت او ساختگی بوده تا هم تیمی مسلمانش بتواند آبی بنوشد و افطار کند.

1839140
1839141

دیدگاه‌ها