کد خبر : 1899384 | 17 فروردين 1402 ساعت 12:58 | 16.9K بازدید | 39 دیدگاه

تسلای ژاوی به بازیکنانش: لالیگا مهم‌تر از کوپاست!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، مدعی شده که رقابت‌های لالیگا مهم‌تر از کوپا دل ری بوده و هدف آنها فقط قهرمانی در این مسابقات است.

تسلای ژاوی به بازیکنانش: لالیگا مهم‌تر از کوپاست!

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین بارسلونا برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است. 

شاگردان ژاوی موفق شده بودند در بازی رفت با یک گل برابر حریف قدیمی به پیروزی برسند و امیدوار بودند که بتوانند روند سه پیروزی در سه بازی اخیرشان را حفظ کنند اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت. 

این مربی کاتالان که به نظر می‌رسید از عملکرد تیمش راضی نیست، پس از پایان بازی سعی کرد که کمی از فشار و سنگینی این شکست کم کند. او به خبرنگاران گفت: «ما حالا باید روی لالیگا تمرکز کنیم که رقابت بسیار مهم‌تری از کوپا دل ری است. ما 11 فینال در رقابت‌های لیگ در پیش داریم که باید در آنها پیروز شویم.» 

1837824

بارسا در این بازی با معضل مصدومیت و غیبت بسیاری از بازیکنانش روبرو بود. ستاره‌هایی چون عثمان دمبله، پدری، فرانکی دی‌یونگ و آندریاس کریستنسن نتوانستند در این بازی برای بارسا به میدان بروند. 

ژاوی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: «اصلا نمی‌خواهم این باخت را توجیه کنم اما باید بگویم که بسیار دوست داشتم که در این بازی روی بازیکنان مصدومی که آماده نبودند حساب کنم و بتوانم از آنها بهره ببرم.»

دیدگاه‌ها