کد خبر : 1899390 | 17 فروردين 1402 ساعت 13:17 | 34.7K بازدید | 30 دیدگاه

فریاد فتح نوکمپ: طعنه سنگین سبایوس به آرائوخو!

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، حتی در هنگام ترک نوکمپ دست از کری خواندن و ابراز خوشحالی از برد تیمش برنداشت.

فریاد فتح نوکمپ: طعنه سنگین سبایوس به آرائوخو!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقتدرانه رئال مادرید برابر بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا باعث شد که بازیکنان این تیم سر از پا نشناسند. 

به ثمر رساندن چهار گل در نوکمپ، خصوصا در فصل جاری که دروازه این تیم توسط مارک آندره تراشتگن به خوبی بسته نگه داشته شده بود کار بسیار دشواری بود که شاگردان کارلو آنچلوتی به خوبی از پس آن برآمدند. 

هت تریک کریم بنزما کمک بسیاری به پیروزی این تیم در این بازی کرد و حالا آنها باید به فکر دیدار فینال باشند که قرار است 16 اردیبهشت ماه برابر اوساسونا برگزار شود. 

درگیری بازیکنان این دو تیم مانند همیشه با توجه به حساسیت بالای این بازی بخش جدایی ناپذیر این دیدار بود و رونالد آرائوخو در صحنه تعویض وینیسیوس جونیور با این بازیکن درگیر شد و کار حتی به برخورد فیزیکی هم کشید. 

1839158

به نظر می‌رسد که این اقدام از سوی مدافع بارسلونا اصلا به مذاق بازیکنان رئال خوش نیامده و همین باعث شد که سبایوس در هنگام ترک نوکمپ و سوار شدن به اتوبوس تیم فریادهایی را سر دهد که ظاهرا برای مسخره کردن این بازیکن بود. 

سبایوس در هنگام ترک نوکمپ فریاد می‌زد «دوران جدید، دوران جدید» و بارها این فریاد را تکرار کرد. او در واقع اشاره به اظهارات آرائوخو داشت که پس از پیروزی برابر رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا در ماه ژانویه مدعی شده بود که قهرمانی بارسا در آن رقابت‌ها شروع دورانی جدید بوده است و به این ترتیب هافبک رئال تا لحظه آخر دست از طعنه زدن به بارسایی‌ها برنداشت.

دیدگاه‌ها