کد خبر : 1899399 | 17 فروردين 1402 ساعت 18:33 | 131K بازدید | 41 دیدگاه

خروج یک هافبک دفاعی برای برد خانگی

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان مشخص شد

پرسپولیس با حضور سروش رفیعی در مقابل ملوان به میدان می‌رود.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف ملوان خواهد رفت که این بازی در حضور تماشاگران تیم سرخ‌پوش برگزار خواهد شد و یحیی نیز یک تغییر را برای این بازی اعمال کرده و به جای سینا اسدبیگی از سروش رفیعی در خط میانی بهره برده است.

نکته مهم اینکه در خط دفاعی نیز مرتضی پورعلی‌گنجی همچنان غایب است و به جای او علی نعمتی به همراه گئورگی گولسیانی بازی خواهد کرد. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری مدافعان کناری پرسپولیس خواهند بود.

1837447

در خط هافبک، سعید صادقی و مهدی ترابی بازیکنان کناری پرسپولیس خواهند بود و یحیی از آنها استفاده کرده است. میلاد سرلک نیز جایگاه خود را حفظ کرده است.

1801540

در خط حمله همچنان مهدی عبدی گزینه نخست یحیی است و او بعد از عملکرد خوب مقابل مس رفسنجان، در ترکیب باقی مانده است. زوج او محمد عمری خواهد بود و باید دید عمری به فرم گلزنی بازخواهد گشت یا خیر.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، مهدی عبدی، محمد عمری.

نکته مهم اینکه در این بازی، پورعلی‌گنجی به لیست بازگشته و روی نیمکت حضور دارد. همچنین لئاندرو پریرا نیز بعد از یک بازی محرومیت در فهرست حضور خواهد داشت.

1830369

امید عالیشاه و سیامک نعمتی، دو عنصر هجومی پرسپولیس خواهند بود و وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و احمد گوهری نیز نیمکت‌نشینان پرسپولیس هستند.

نیمکت ذخیره پرسپولیس مقابل ملوان:
احمد گوهری، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر.

دیدگاه‌ها