کد خبر : 1899407 | 17 فروردين 1402 ساعت 15:00 | 32.5K بازدید | 14 دیدگاه

نفرین قهرمانان اروپا گریبانگیر بارسلونا شد

بارسلونا شب گذشته با شکست سنگین مقابل رئال مادرید، با جام پادشاهی اسپانیا خداحافظی کرد تا مانند چهار صدرنشین اروپایی دیگر در جام حذفی ناکام بماند.

نفرین قهرمانان اروپا گریبانگیر بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا برابر رئال مادرید با یک گل پیروز شده بود، در بازی برگشت با چهار گل در خانه خود مغلوب شد و از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند تا به نظر نفرین قهرمانان اروپا گریبانگیر این تیم هم بشود.

این حذف در شرایطی برای بارسلونا رقم خورد که این تیم با 71 امتیاز (12 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید رده دومی)، در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و به دنبال بازپس‌گیری عنوان قهرمانی پس از سه فصل است.

1839028

نکته عجیب اینکه علاوه بر بارسلونا، صدرنشینان چهار لیگ معتبر اروپایی دیگر هم در رقابت‌های جام حذفی کشورهایشان ناکام بوده‌اند. در لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 72 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما با شکست 1-0 مقابل منچسترسیتی در دور چهارم، با رقابت‌های جام حذفی خداحافظی کرد.

در ایتالیا هم ناپولی که با 71 امتیاز صدرنشین لیگ این کشور است، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پس از تساوی مقابل کرومونزه در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا کنار رفت.

پاری سن ژرمن، صدرنشین لیگ فرانسه با 66 امتیاز، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2-1 برابر مارسی شکست خورد و از مسابقات حذف شد و در نهایت در آلمان هم بایرن مونیخ که در پایان هفته بیست و ششم با 55 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، با شکست 2-1 برابر فرایبورگ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شانس قهرمانی در این مسابقات را از دست داد.

دیدگاه‌ها