کد خبر : 1899437 | 17 فروردين 1402 ساعت 18:04 | 29.9K بازدید | 18 دیدگاه

تقابل طارمی و بنفیکا در میان تدابیر شدید امنیتی!

برگزاری مسابقه حساس پورتو و بنفیکا در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد.

تقابل طارمی و بنفیکا در میان تدابیر شدید امنیتی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس پورتو و بنفیکا موسوم به مسابقه کلاسیک، فردا شب در استادیوم دالوز و به میزبانی عقاب‌ها برگزار می‌شود. پلیس شهر لیسبون با انتشار اطلاعیه‌ای از بسته شدن 2 ایستگاه مترو نزدیک به محل برگزاری بازی خبر داد و از تماشاگران خواست ضمن استفاده از اتوبوس، خود را زودتر به ورزشگاه برسانند.

بنفیکا و پورتو در رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند و اختلاف آنها به عدد 10 رسیده است. طارمی و هم‌تیمی‌هایش برای زنده نگه داشتن اندک شانس‌های کسب عنوان قهرمانی، در پی پیروزی در این مسابقه و کاهش فاصله هستند. بنفیکا بازی رفت را در استادیوم دراگائو برنده از زمین خارج شد و حالا میزبان بازی برگشت است.

1839216

فرانسیسکو آلوز، شهردار لیسبون، در کنفرانس مطبوعاتی‌ای که برگزار شد از وجود محدودیت‌ها در مسیرهای منتهی به استادیوم خبر داد و گفت بهتر است که تماشاگران برای حضور در استادیوم، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. آنها چندین دستگاه اتوبوس را برای این منظور تهیه کرده‌اند که از ساعت 3 بعد از ظهر تا 11 شب، آماده خدمت به تماشاگران است.

انتظار می‌رود که نزدیک به 60 هزار تماشاگر در استادیوم دالوز حضور پیدا کنند. درهای ورزشگاه دالوز نیز ساعت چهار بعد از ظهر و حدود 2 ساعت قبل از آغاز مسابقه باز خواهد شد. دستگاه‌های امنیتی نیز برای حفاظت از دوهزار هوادار پورتو عملیات خود را آغاز می‌کنند. پلیس قصد دارد برای جلوگیری از هر گونه تنش و درگیری، نیروهای پرشماری که یونیفرم بر تن دارند را در مکان‌های مخصوص مستقر کند.

دیدارهای پورتو و بنفیکا در سال‌های گذشته همواره با درگیری و تنش‌های زیادی همراه بوده است. این مسابقه از حساسیت‌های بالایی در کشور پرتغال برخوردار است و مسئولان امنیتی در پی برقراری نهایت امنیت در ورزشگاه دالوز هستند تا اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد.

دیدگاه‌ها