کد خبر : 1899445 | 17 فروردين 1402 ساعت 18:46 | 27.9K بازدید | 4 دیدگاه

آرای انضباطی دربی ایتالیا: ستاره یووه نقره‌داغ شد

در پی درگیری‌های انتهای بازی یوونتوس-اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا، خوان کوادرادو سه جلسه از همراهی یوونتوس محروم شد.

آرای انضباطی دربی ایتالیا: ستاره یووه نقره‌داغ شد

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه شب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بین دو تیم اینتر و یوونتوس برگزار شد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. شاگردان مکس آلگری در آستانه کسب پیروزی بودند تا با خیالی راحت قدم به دیدار برگشت بگذارند، اما روملو لوکاکو اجازه نداد این اتفاق رخ دهد و با گلی که در وقت‌های تلف‌شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. 

1839224
شادی پس از گل این بازیکن و دعوت به سکوت هواداران یوونتوس بود که باعث شد جنجالی در زمین شکل بگیرد و داور هم با نشان دادن کارت زرد دوم به لوکاکو، او را از زمین بازی اخراج کند. اما این پایان کار نبود و این درگیری پس از سوت پایان بازی به دعوایی تمام عیار تبدیل شد تا کوادرادو و سمیر هندانوویچ هم با کارت قرمز داور جریمه شوند. 

1839223

در پی این اتفاقات، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا خوان کوادرادو را سه بازی از همراهی یوونتوس محروم و ۱۰ هزار یورو جریمه کرد. روملو لوکاکو و سمیر هندانوویچ نیز هر کدام یک بازی محروم شدند. محرومیت‌های این بازیکنان در تمامی تورنمنت‌های داخلی اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها