کد خبر : 1899469 | 17 فروردين 1402 ساعت 21:10 | 51.7K بازدید | 12 دیدگاه

تکذیب شد: شکیرا بارسا را مسخره نکرد (عکس)

یک عکس از شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، که واکنش او به شکست بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب عنوان شده خبرساز شده است.

تکذیب شد: شکیرا بارسا را مسخره نکرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از دیشب و بعد از شکست 4-0 بارسلونا مقابل رئال مادرید تصویری از شکیرا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که ادعا شده واکنش او به شکست سنگین تیم کاتالان است.

در این تصویر شکیرا درحالی که لبخند به لب دارد با انگشت‌های یک دست خود عدد 4 را به نمایش گذاشته و با دست دیگرش هم صفر را نشان می‌دهد. در این تصویر به نظر می‌رسد شکیرا از پیروزی 4-0 بارسا راضی و خوشحال است. کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند او بعد از جدایی از همسر سابقش جرارد پیکه به دشمن بارسلونا تبدیل شده و حالا از باخت کاتالان‌ها خوشحالی کرده است.

1839266

اما واقعیت چیز دیگری است. روزنامه‌های کاتالونیا این ادعا را تکذیب کرده و به کاربران یادآوری کردند این تصویر شش سال پیش گرفته شده و محل ثبت آن جشن تولد 40 سالگی شکیرا بوده است. او در واقع با دست‌های خود عدد 40 را نشان می‌دهد و ربطی به نتیجه 4-0 ندارد.

شکیرا مدتی بعد از جدا شدن از جرارد پیکه تصمیم گرفت شهر بارسلون را ترک کرده و برای زندگی به میامی برود. او بعد از این تصمیم با بارسلون خداحافظی کرد و نوشت: "من در بارسلونا ساکن شدم تا فرزندانم زندگی راحت و بی‌تنشی داشته باشند. حالا ما به آن طرف دنیا می‌رویم تا به خانواده‌ام نزدیک باشیم و به دوستانم و همین‌طور به اقیانوس. این فصل جدیدی از تلاش ما برای رسیدن به شادی است."

دیدگاه‌ها