کد خبر : 1899480 | 17 فروردين 1402 ساعت 22:12 | 58K بازدید | 4 دیدگاه

چهره فرزندان آینده پیکه به روایت هوش مصنوعی

در ادامه تب هوش مصنوعی یک رسانه کلمبیایی با استفاده از یک پلتفرم هوش مصنوعی تصاویری از چهره فرزندان آینده جرارد پیکه و نامزدش کلارا چیا ترسیم کرد.

چهره فرزندان آینده پیکه به روایت هوش مصنوعی

به گزارش "ورزش سه"، کلارا چیا نامزد جدید جرارد پیکه از طرف هواداران همسر سابق این ستاره سابق بارسا، شکیرا، به عنوان کسی شناخته می‌شود که عامل به هم خوردن زندگی این زوج بوده است.

با توجه به شهرت جرارد پیکه و همینطور شکیرا جدایی آن‌ها تا مدت‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت و وقتی مشخص شد پیکه بعد از جدایی از شکیرا با کلارا چیا نامزد شده است نام او هم به عنوان یک سلبریتی مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

1839291

این زن جوان اسپانیایی از زمانی که نامزدی‌اش با پیکه علنی شده بارها در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشته است. این روزها که تب هوش مصنوعی به خصوص با مطرح شدن ChatGPT در دنیا داغ شده است یک رسانه کلمبیایی از یک پلتفرم هوش مصنوعی خواست چهره احتمالی فرزندان آینده چرارد پیکه و کلارا چیا را ترسیم کند.

رسانه کلمبیایی پولزو ابتدا از هوش مصنوعی روبی خواست چهره پسر آینده پیکه و نامزدش را ترسیم کند. نتیجه را در این تصاویر می‌بینید:

1839289

جالب اینجا است که چهره پسر آینده پیکه و کلارا چیا شباهت بسیار زیادی به پدرش دارد. البته ویژگی‌هایی از کلارا هم در صورت او خودنمایی می‌کند.

اما پولزو در مطلب خود نتیجه بررسی هوش مصنوعی از چهره دختر آینده پیکه و چیا را به این شکل ترسیم کرده است:

1839290

این بار چهره دختر شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد. و البته خصوصیاتی از پیکه را هم می‌توان در صورت او دید.

دیدگاه‌ها