کد خبر : 1899490 | 17 فروردين 1402 ساعت 22:37 | 7.8K بازدید | 5 دیدگاه

اشکش را درک می‌کنم

ربیعی: بدشانسی یقه ما را ول نمی‌کند!

سرمربی مس رفسنجان از عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر بسیار خشنود است ‌و اعتقاد دارد در دیدار امشب هم تیم برتر میدان بودند.

ربیعی: بدشانسی یقه ما را ول نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: ضمن خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی حریف باید بگویم با توجه به تجربیاتی که در سال‌های اخیر کسب کردم می‌دانستم و دیروز هم اعلام کردم که بازی امروز دیدار سخت‌تری نسبت به تقابل هفته پیش ما با پرسپولیس خواهد بود و پیش‌بینی بنده نیز درست از آب درآمد.

وی ادامه داد: دلیل این پیش‌بینی بنده به جایگاه تیم‌های پایین جدولی برمی‌گردد چرا که شما نگاهی به دیدار هفته قبل سپاهان و نفت آبادان داشته باشید متوجه خواهید شد بازی برابر تیم‌هایی که آخرین شانس‌های خود برای بقا در لیگ را دارند بسیار سخت است چون این تیم‌ها برای کسب امتیاز از تمام ابزارهای لازم استفاده می‌کنند.

سرمربی مس رفسنجان با تقدیم این برد به هوادرانشان اضافه کرد: شاید اگر در دیدار امشب زودتر به گل می‌رسیدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم و اگر پنالتی ما به ثمر می‌نشست این اتفاق رخ می‌داد. البته که اشتباهاتی در این مسابقه داشتیم که به دنبال برطرف کردن آن‌ها ‌خواهیم بود و جا دارد این پیروزی را به مردم عزیز رفسنجان تقدیم کنیم.

ویدئو: 277005

ربیعی در مورد عملکردشان عنوان کرد: امیدوارم در ۵ هفته آینده هم کیفیت خودمان را حفظ کنیم و بسیار خوب است که در ۶ هفته اخیر ۵ پیروزی به دست آورده‌ایم و هفته گذشته هم ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس به خوبی بازی کردیم و بسیار خوش‌بینم با تمرکز دیدارهای سخت آینده را به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی مس در مورد اینکه باهیا پنالتی را خراب کرد توضیح داد: متاسفانه تیم ما ۴ پنالتی در طول فصل مقابل ذوب‌آهن، هوادار و بازی امروز از دست داده است و البته باید بگویم جفرسون، منشا و شیمبا پنالتی‌ زن‌های بسیار خوبی هستند و به نظرم بدشانسی گریبان ما را گرفته و البته که جفرسون در پایان اکثر تمرین‌ها پنالتی کار می‌کند و عملکرد بسیار خوبی دارد ولی به نظرم وقفه بعد پنالتی امروز در هدر رفتن پنالتی جفرسون تاثیر گذار بود. هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد تیم مقابل صحبت کنم و رفتار آن‌ها بعد از پنالتی و وقفه‌‌هایی که حدود ۱۴ بار در مجموع دو نیمه پیش آمد را درک می‌کنم چرا که وضعیت مساعدی در جدول ندارند و آن‌ها هم به دنبال شادی دل مردم مسجد سلیمان هستند.

وی در مورد شرایط تیم حریف گفت: در مجموع سرتر بودیم و موقعیت‌های زیادی در بازی امروز خلق کردیم و البته که یکی، دو موقعیت نیز به تیم حریف دادیم و این بازی‌ها بسیار سخت و مشکل هستند چرا که شرایط حساس حریف برخی مواقع بازی و شکل‌ آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

1839306

ربیعی در مورد عملکرد منشا گفت: منشا از لحظه‌ای که به زمین رفت مثبت بازی کرد و عملکرد خوبی داشت و البته صحنه گلی که زد و آفساید اعلام شد را ندیده‌ام و بعد باید نظر بدهم. منشا در نیم فصل دوم بهتر کار کرده و در تمرینات نیز به خوبی کار می‌کند و در مجموع باید گفت عملکرد همه بازیکنان مثبت و با نظم بود و با توجه به ابزارهایی که داریم استراتژی تیم را معین و از بازیکنان استفاده می‌کنیم.

وی در مورد شرایط خط حمله تیمش گفت: در خط حمله رقابت زیادی داریم چرا که با وجود شیمبا، منشا، محبی، امامعلی، درویشی و لطیفی ترافیک زیادی وجود دارد. همواره از امید لطیفی راضی بودم و از عملکردش دفاع کردم اما در تمرین‌های اخیر شرایط خوبی نداشته است و به همین خاطر در این بازی به میدان نیامد. بچه‌ها به خوبی استراتژی من که مبتنی بر رقابت درون تیم است را درک کرده‌اند و ان‌شالله جوانان تیم همچون محبی و لطیفی در کنار بازیکنان باتجربه رقابت کرده و هم به خودشان و هم تیم کمک کنند.

ربیعی یادآور شد: در خط دروازه نیز رقابت وجود دارد و جدا از حامد لک که کار خود را انجام می‌دهد نمی‌توانیم از عملکرد خوبی نوشی صوفیانی به راحتی رد شویم و هر موقع هم که به زمین آمده به نحو احسن کار کرده است‌.

دیدگاه‌ها