کد خبر : 1899491 | 17 فروردين 1402 ساعت 22:42 | 226.6K بازدید | 91 دیدگاه

دلم شکست، این اتفاق روی خوشی نداشت

حرف‌های جالب وحید امیری درباره فتح‌الله‌زاده

وحید امیری می‌گوید حذف استقلال یک بحث ملی بوده و از برخی صحبت‌های مطرح شده در برنامه تلویزیونی دلشکسته شده است.

حرف‌های جالب وحید امیری درباره فتح‌الله‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان سوم پرسپولیس پس از بازی با ملوان در میکسدزون ورزشگاه آزادی حاضر شد و گفت: جا دارد که سال نو و حلول ماه رمضان را خدمت مردم و اصحاب رسانه تبریک عرض کنم. بازی سختی بود و به تیم ملوان تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم که کارمان خیلی سخت است ولی با خودمان عهد کرده بودیم که این سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به اینکه یک روز زودتر از رقبا بازی داشتیم، خیلی باانگیزه بودیم که پیروز شویم و خدا را شکر که با نتیجه خوبی همراه شد.

ویدئو: 277013

او در مورد صحبت‌هایی که مطرح شده مبنی بر اینکه به پرسپولیس نگاه خاص می‌شود گفت: ما هم خیلی مشکلات داریم و عنوان کردنش به عنوان مشکل برای تیمی مثل پرسپولیس شاید روی خوشی نداشته باشد. شما بدانید که تیم ما مشکل دریافتی و پاداش دارد و حتی کوچک‌ترین مسائل مثل شرایط غذایی‌مان مشکلات است ولی بالاخره ما هم رسالت داریم که تمام تلاش‌مان را بکنیم چون می‌دانیم هواداران‌مان در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به ورزشگاه می‌آیند که از ما حمایت کنند. ما بخواهیم هر سری این صحبت‌ها را کنیم خوب نیست.

او در مورد حذف استقلال بیان کرد: حذف استقلال یعنی یک ضربه بزرگ به فوتبال کشورمان. تیم رقیب‌مان است ولی آدم باید اینجا نگاه ملی داشته باشد و واقعا یک آبروریزی بزرگ بود. امیدوارم تمام مسئولان دولت فکر صد در صدی برای این موضوعات انجام دهند که دچار این مشکلات نشویم. اینجا فقط بحث پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد نیست. دیدید تمام ایران دوست داشت فولاد الهلال را شکست دهد و به مراحل بالاتر برود. امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد و این صحبت‌ها در تلویزیون واقعا روی خوشی ندارد.

1839311

او در پاسخ به سوال خبرنگاری راجع به علی فتح‌الله‌زاده گفت: باید افرادی را که واقعا در بحث مدیریت و اقتصاد درس خوانده باشند و جایگاه بین‌المللی دارند در این جایگاه قرار بگیرند. نباید فردی که سالیان سال در باشگاهی زحمت کشیده و با آبرو بوده از این اتفاقات برایش بیفتد. واقعیتش دل ما شکست و دوست نداشتم اینطور اتفاقی در تلویزیون بیفتد.

امیری در مورد قراردادش گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم.

امیری در مورد اینکه آیا پرسپولیس قطعا آسیایی شده یا نه، گفت: من هنوز اطلاع ندارم که ما صد در صد به آسیا رفتیم یا نرفتیم. کوچک‌ترین صحبتی در مورد این قصیه نشده تا من صد در صد بگویم. ان‌شاالله هر چه صلاح است اتفاق بیفتد.

ویدئو: 277016

وینگر سرخ‌ها در مورد احتمال جبران اختلاف گفت: زیبایی فوتبال این است که باید تا لحظه آخر بجنگی و باید امید داشته باشی. همان‌طور که کسی فکر نمی‌کرد اختلاف ما با رقبا کم شود، ما هم این امید را داریم. در فوتبال دنیا از این اتفاقات افتاده و تیم‌هایی توانسته‌اند جبران کنند.

امیری در خصوص تیم ملی گفت: خدا را شکر اتفاق مثبتی در تیم ملی افتاد و همین که نگاه مثبتی به سرمربی ایرانی داشتند حرکت رو به جلو است. امیدوارم با نتایج خوب و بازی‌های دلچسب در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم و این اتفاق ختم به خیر شود و شاهد سربلندی تیم‌مان باشیم.

دیدگاه‌ها