کد خبر : 1899521 | 18 فروردين 1402 ساعت 00:56 | 21.7K بازدید | 27 دیدگاه

کاسانو: مورینیو فقط فیلم بازی می‌کند

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم، معتقد است که ژوزه مورینیو اهمیتی به فوتبال نمی‌دهد و اعتقاد دارد دستاوردهای سابق این مربی پرتغالی باعث شده تا او همچنان در بالاترین سطح مربیگری کند.

کاسانو: مورینیو فقط فیلم بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو بعد از اخراج از تاتنهام، یک سال بدون باشگاه بود تا اینکه در تابستان 2021 هدایت رم را برعهده گرفت و در اولین فصل حضورش در این باشگاه، آن‌ها را در لیگ کنفرانس اروپا به قهرمانی رساند که اولین قهرمانی اروپایی این باشگاه محسوب می‌شود.
رمی‌ها این فصل هم به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و در لیگ اروپا هم باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فاینورد بروند.
اما کاسانو در مصاحبه با بوبو تی‌وی، مورینیو را با مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، مقایسه کرد و مربی رم را متهم کرد که در باد موفقیت‌های گذشته‌اش خوابیده است.
او گفت: "مربی رم عاشق فوتبال و شغلش است، در حالی که مربی رم هیچ اهمیتی به فوتبال نمی‌دهد. او می‌برد، تغییر باشگاه می‌‌دهد و باهوش است، بعضی‌ها فکر می‌کنند که او همه چیز را می‌داند اما ساری است که فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی می‌کند، در حالی که فوتبال او (مورینیو) هیچ چیزی نیست.

1839384

آدم‌هایی هستند که می‌روند و بازی تیم‌ها را می‌بینند اما ما گول نمی‌خوریم چون یک نفر می‌داند که چطور کار کند، حرف بزند و در فوتبال ارتباط برقرار کند، مورینیو فقط فیلم بازی می‌کند. من نمی‌دانم رم و مورینیو چطور بازی می‌کنند. من نمی‌دانم بعضی نتایج چطور به دست می‌آید. 
او مربی و ارتباط گیرنده فوق‌العاده‌ای بود. امروز به نظر من او مربی‌ای است که اگر مربی رئال مادرید یا سن مارتین باشد، یکسان است. اگر آنچلوتی مربی برزیل شود، او می‌تواند به رئال مادرید برود اما این به خاطر چیزهایی است که قبلا برده است و به خاطر جایگاهی که دارد، در غیر این صورت باید به سن مارتین برود. 
اگر رئال مادرید به صحبت در مورد فوتبال علاقه‌مند است، با او تماس نمی‌گیرد. اگر سن مارتین می‌خواهد به شکلی شلخته فوتبال بازی کند، آنوقت به او زنگ می‌زنند."

مورینیو تاکنون در 95 بازی روی نیمکت رم نشسته است و در هر دیدار به طور میانگین 1.78 امتیاز به دست آورده است. 

دیدگاه‌ها