کد خبر : 1899555 | 18 فروردين 1402 ساعت 10:59 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

آلیسون درباره درگیری با هندرسون: دعوایی هستیم!

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، می‌گوید اخلاق او و جوردن هندرسون و آمادگی آنها برای دعوا و جنگیدن در زمین باعث درگیری‌شان شده است.

آلیسون درباره درگیری با هندرسون: دعوایی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی راهی استمفوردبریج شد که امیدوار بود برابر چلسی بحران‌زده به پیروزی برسد، اما این اتفاق رخ نداد و درگیری دو نفر از بازیکنانش هم سوژه بسیاری از رسانه‌ها شد.

آلیسون و هندرسون دو بازیکنی بودند که در جریان این دیدار و پس از اشتباه بازیکنان در زمین که منجر به خلق موقعیتی برای چلسی شد که ژوائو فلیکس نتوانست از آن استفاده کند با هم درگیر شدند.

این موضوع جنجال بسیاری را به همراه داشت و بسیاری از هواداران از این رفتار آنها انتقاد کردند اما حالا آلیسون توضیح جالبی را درباره دلیل این دعوا مطرح کرده است. 

1838809

این ستاره برزیلی لیورپول در گفتگو با ESPN در این باره اظهار داشت: «من و هندرسون از آن دست افرادی هستیم که آماده‌ایم دعوا کنیم، بجنگیم و با تمام وجود برای تیمی که دوستش داریم بازی می‌کنیم. امکان ندارد در زمین بتوانی از عبارت لطفا استفاده کنی و مهربان باشی. بنابراین گاهی تنش بالاست و همین شرایط را سخت می‌کند.
اما در نهایت باید این موضوع را بگویم که ما از آن افرادی هم هستیم که می‌توانند شرایط را بهبود ببخشند و مشکل‌شان را حل کنند. ما همیشه سعی داریم که همه کارها را به بهترین شکل برای تیم انجام دهیم و سعی داریم که به لیورپول کمک کنیم.»

دیدگاه‌ها