کد خبر : 1899569 | 18 فروردين 1402 ساعت 12:45 | 37.3K بازدید | 36 دیدگاه

حمله مهاجم سابق فرانسه به امباپه: اینقدر مغرور نباش!

کریستوف دوگاری، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه، به کیلیان امباپه هشدار داد که دست از رفتارهای مغرورانه‌اش بردارد.

حمله مهاجم سابق فرانسه به امباپه: اینقدر مغرور نباش!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه روز پنج شنبه بیانیه‌ای را علیه باشگاه پاری سن ژرمن منتشر کرد و به شدت از اقدام این باشگاه در استفاده از تصویر او بدون اطلاعش انتقاد کرد.

مدیران پی اس جی کمپینی را برای فروش بلیت‌های فصلی راه‌اندازی کرده‌اند که تصویر این بازیکن فرانسوی روی آن به چشم می‌خورد اما پیش از شروع این کمپین با او مشورتی در این باره نکرده بودند.

همین موضوع باعث عصبانیت شدید این مهاجم شد و او با انتشار پستی اعلام کرد که این باشگاه کیلیان سن ژرمن نیست و نباید چنین اتفاقاتی دوباره تکرار شود.

این اقدام امباپه با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد و تعدادی از هواداران پی اس جی از او حمایت و تعدادی دیگر از انتشار چنین بیانیه‌ای علیه باشگاه انتقاد کردند که دوگاری هم در بین دسته دوم است.

1838189

این مهاجم سابق تیم ملی فرانسه در گفتگو با RMC Sport اظهار داشت: «این باشگاه باید زودتر به او هشدار دهد که دست از این رفتارها بردارد. آیا فکر می‌کنید که انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی ارزش چنین چیزی را دارد؟ می‌توان با مدیران تماس گرفت و این مشکل را در خود باشگاه حل کرد.
من واقعا پیامی که او منتشر کرده را حتی درک نمی‌کنم. دست بردار! از این همه غرور و تکبر دست بردار! آنها یکی پس از دیگر در بازی‌ها شکست می‌خورند! اجازه دهید آنها بازی کنند. اجازه دهید بازیکنان ارزش خودشان را در زمین نشان دهند. آنها دستمزدهایی دیوانه‌وار دریافت می‌کنند. او می‌توانست به جای این کار با رییس باشگاه تماس بگیرد. نیازی به این همه سروصدا نبود.
او به خاطر یک تبلیغات چنین رفتاری دارد. تبلیغی که مورد تایید او نبوده است. برای هیچکس اهمیتی ندارد! او می‌خواهد در همه کارها دخالت کند، در بازاریابی، ارتباطات، انتخاب مدیر ورزشی و حتی بازیکنانی که قرار است کنارش بازی کنند. بس کن! فوتبالت را بازی کن!» 

دیدگاه‌ها