کد خبر : 1899591 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:01 | 8.6K بازدید | 10 دیدگاه

باید به شکست اخیر واکنش نشان دهیم

توخل: فعلا فرایبورگ، دوشنبه از سیتی حرف می‌زنیم

توماس توخل تاکید کرد که بازی فردا برابر فرایبورگ اهمیتی بیشتر از بازی سه‌شنبه برابر منچسترسیتی دارد و روی آن تمرکز کرده‌اند.

توخل: فعلا فرایبورگ، دوشنبه از سیتی حرف می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از شکست خانگی برابر فرایبورگ در جام حذفی، فردا در بوندسلیگا و در زمین این تیم باید به میدان برود. شکست از فرایبورگ به معنای باطل شدن رؤیای فتح سه گانه بود و توماس توخل نیز اولین ناکامی خود به عنوان مربی بایرن را تجربه کرد. بایرن پس از بازی فردا باید خود را مهیای دیدار حساس مقابل سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کند.

1839485

توخل در نشست خبری امروز خود در مورد بازی فردا گفت: «فرایبورگ کاملاً متفاوت با سیتی بازی می‌کند. ما البته به بازی با سیتی هم توجه داریم، زیرا همیشه برای بازی‌های میان هفته از قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم. تا زمانی که کادر پزشکی اجازه بدهد، هرکسی که مصدوم نیست و شایسته بازی است، می‌تواند فردا شانس حضور در ترکیب را داشته باشد. ما باید به شکست اخیر واکنش نشان دهیم. در بازی گذشته هم چیزهای مثبتی وجود داشت. ما حذف شدیم و باید آن را بپذیریم، اما چیزهای مثبتی هم نشان دادیم. هم عملکرد بازیکنان و هم تمایل برای تسلط بر بازی ما خوب بود.»

توخل ادامه داد: «ما به یک روحیه مثبت و یک تفکر خوب نیاز داریم و باید روی اطمینان از اینکه شرایط تیم خوب باقی خواهد ماند، تمرکز کنیم. ما همیشه تمام تلاش خود را برای پیشرفت می‌کنیم. جلسه تمرینی دیروز بسیار خوب بود. امیدوارم که تمرین امروز نیز به همان خوبی باشد. البته اعتراف می‌کنم که در بهترین فرم خودمان نیستیم، اما سعی داریم به آن نزدیک شویم. ما می‌خواهیم فردا عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.»

توخل در مورد بازی منچسترسیتی گفت: «ما می‌توانیم روز دوشنبه مفصل در مورد آن بازی صحبت کنیم. اکنون اما کاملاً برای بازی با فرایبورگ آماده می‌شویم.»

1838716

توخل درباره جمال موسیالا گفت: «او پسر باهوشی است و مصدومیت اخیر برای او ناگوار بود. پس از پنالتی ای که در بازی اخیر داد، شرایط روحی او را خوب می‌بینم. جمال دیروز یک جلسه تمرینی عالی داشت و آماده است فردا کار را از ابتدا شروع کند.»

غیبت چوپوموتینگ مقابل منچسترسیتی: «حضور او در آن بازی مشخص نیست. او تحت درمان است و برای بازی فردا در دسترس نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم ریکاوری او چقدر زمان می‌برد. ماتیس تل می‌تواند جای او بازی کند. متأسفانه او هم مصدوم است و من هنوز او را ندیده‌ام. سادیو مانه می‌تواند در پست چوپو موتینگ بازی کند، سرژ گنابری هم می‌تواند. دلیلی وجود ندارد که او نتواند. ما بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها