کد خبر : 1899604 | 18 فروردين 1402 ساعت 15:28 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

الان شرایط آرام است

گالتیه: بله، امباپه از باشگاه عصبانی بود

کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.

گالتیه: بله، امباپه از باشگاه عصبانی بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو شکست متوالی اخیر برابر رن و لیون، پی اس جی فردا در زمین نیس به میدان می‌رود. پاریسی‌ها خوش‌شانس هستند که رقیب چندان جدی در راه قهرمانی ندارند و با وجود این دو شکست، همچنان با 6 امتیاز بیشتر از لانس و مارسی در صدر قرار دارند. دیروز بیانیه کیلیان امباپه در اعتراض به استفاده از تصویر او در ویدیوی تبلیغاتی باشگاه برای بلیت‌فروشی فصل بعد که بدون هماهنگی بود، حاشیه‌ساز شد. گفته می‌شود امروز صبح ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، هم در کمپ تمرینی حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد.

1833911

کریستوف گالتیه در نشست خبری خود گفت: «بله، رئیس امروز در کمپ بود و با بازیکنان صحبت کرد. مهم بود او بیاید و قبل از بازی مهم فردا حرف بزند. وضعیت فعلی غیرقابل قبول است و باید واکنش نشان دهیم. رئیس با همه حرف زد و نه فقط با بازیکنان. او با من نیز صحبت کرد چون مسئول نتایج تیم هستم. نباید روند نتیجه‌گیری‌های اخیر ادامه پیدا کند.»

گالتیه ادامه داد: «من هم نیاز بود که با برخی بازیکنان حرف بزنم. البته نه در رختکن که اختصاصی با آنها حرف زدم و در مورد شرایطشان در بازی‌های اخیر، گفت‌وگوی خوبی داشتیم. در روزهای گذشته تیم تمرینات بسیار خوبی داشته و منتظر واکنشی مثبت در بازی فردا هستم.»

عصبانیت امباپه از باشگاه: «ورود به این قضیه دشوار است. کیلیان مثل همیشه تمرین کرده و او را متعهد به تیم می‌بینم. می‌دانم عصبانی بود و با مدیران باشگاه بحث‌هایی داشت ولی الان همه چیز حل شده و شرایط آرام است.»

آینده: «باشگاه حامی من است، ولی طبیعی است که پس از هشت شکست در سال 2023 فشارها روی من زیاد باشد. باید هر طور شده قهرمان لیگ شویم. 6 امتیاز با لانس و مارسی اختلاف داریم و نباید اجازه دهیم این فاصله کم شود.»

بازی برابر نیس: «آنها در این فصل چندین بازیکن خوب را به خدمت گرفتند و به زمان نیاز داشتند تا با شرایط سازگار شوند، اما اکنون نیس یک تیم جمع و جور و هماهنگ است. نیس در دفاع و حمله یک تیم باکیفیت و قوی است و باید مراقب باشیم.»

دیدگاه‌ها