کد خبر : 1899624 | 18 فروردين 1402 ساعت 18:22 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

آبشک: در فولاد اصلا حرفی از مربی خارجی نبود

ضرب‌المثل عجیب هافبک فولاد درباره داوری

محمد آبشک می‌گوید شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سبک بازی تیم به شکلی است که هوادار را راضی نگه می‌دارد.

ضرب‌المثل عجیب هافبک فولاد درباره داوری

به گزارش “ورزش سه” فولاد روز گذشته در خانه برابر نساجی مازندران به برتری رسید تا دومین برد پیاپی خود در سال ۱۴۰۲ را تجربه کرده باشد. محمد آبشک، هافبک فولاد که در مسابقات اخیر جزء بازیکنان مورداعتماد منصوریان بوده است، در خصوص بازی روز گذشته گفت: نساجی شرایط خوبی در هفته‌های اخیر نداشت. روند ما خوب بود به جز بازی گل کهر که سر ما را بریدند ولی در بازی‌های دیگر تیم ما شرایط رو به جلویی داشت. نساجی هم آمده بود نبازد. اعتقادم بر این است روی ضد حمله برنامه داشتند و با توجه به مهره‌هایی که جلوی زمین گذاشته بودند خیلی خوب توانستیم کنترل کنیم. در نیمه دوم موقعیت‌هایی به آن‌ها دادیم. چند دقیقه‌ای خوب نبودیم، اما در مجموع روی بازی مسلط بودیم و نساجی تحت تاثیر ما بود و در نهایت برنده از زمین مسابقه خارج شدیم.

او در مورد صحنه‌ای که روی زمین افتاده بود و داور به او کارت نشان داد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: داوران ایرانی یک بار از مو ‌می‌روند یک بار از کوه هم نمی‌روند. یک موقع‌هایی نمی‌دانم چه فکری می‌کنند. یک سری صحنه‌ها را خطا می‌گیرند که نباید بگیرند و برعکس. بازیکن حریف پایش را روی پایم گذاشته و استوکم در آمده که به داور گفتم خطا را نمی‌بینی؟ خود داوران آمادگی ندارند ‌و انگار عصبی‌تر از بازیکن هستند. ما سعی می‌کنیم خودمان را در برخورد با داور کنترل کنیم که تبعاتی برای خودمان و تیممان نداشته باشد.

هافبک فولاد در مورد شعارها علیه منصوریان گفت: ۴ سال است اهواز هستم و فکر می‌کنم از مردم‌ خوزستان خصوصا طرفداران فوتبال جز خوبی چیزی ندیدم، آن‌ها ‌‌فوتبال را خوب متوجه می‌شوند. نمی‌دانم چه وعده‌هایی به آن‌ها داده بودند و واقعا صحبت از مربی خارجی نبود. با آمدن آقای منصوریان آتششان تند بود، ولی الان شرایط تیم تغییر کرده و فکر می‌کنم خیلی‌ها الان متوجه شدند و نوع فوتبال تیم را دوست داشته باشند. شرایط خوبی به وجود آمده و فکر می‌کنم از نحوه کار آقای منصوریان راضی باشند.

آبشک در پایان گفت: از کل مجموعه تیم تشکر می‌کنم. این برد را هم به مجموعه فولاد و کارگران زحمت‌کش شرکت فولاد تبریک می‌گویم. امیدوارم همین نتایج تا آخر فصل ادامه داشته باشد. یک جاهایی از فصل بدشانسی آوردیم و فکر می‌کنم با این نتایج فصل را خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها