کد خبر : 1899634 | 18 فروردين 1402 ساعت 19:20 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

نعمتی جایگاهش در‌ پرسپوليس را پس نمی‌دهد

مدافع پرسپوليس با بازگشت به پست تخصصی‌اش نمایش رضایتبخشی را پشت سر گذاشته و البته کار سختی برای حفظ این جایگاه پیش رو خواهد داشت.

نعمتی جایگاهش در‌ پرسپوليس را پس نمی‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، نعمتی که فصل گذشته نیز در پست مدافع میانی عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته بود و با گلزنی در دربی به بازیکنی محبوب بین هواداران تبدیل شد، در این فصل با توجه به نیاز سرخپوشان در پست مدافع چپ به کار گرفته شد. نعمتی که خصوصیات تدافعی او باعث حضورش در این تیم شده بود، در پست مدافع چپ شرایط سختی را دنبال کرد و در نهایت نیز جای خود را به وحید امیری داد.

مدافع سرخ‌ها اما از غیبت پورعلی‌گنجی به بهترین شکل سود برد و طی دو دیدار اخیر این تیم با حضور در قلب دفاعی و پست تخصصی‌اش مقابل مس رفسنجان و ملوان توانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد و با کلین‌شیت کار را به پایان برساند.

1839533

این در حالی بود که با پایان مصدومیت پورعلی‌گنجی این مدافع باتجربه برابر ملوان آمادگی بازگشت به ترکیب را داشت، اما نعمتی بعد از کلین‌شیت سخت مقابل مس رفسنجان بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی مواجه شد و به خوبی نیز آن را پاسخ داد. باید دید نعمتی قادر خواهد بود این روند را در ادامه مسیر در رقابت با مدافعان مدعی تیمش ادامه دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها