کد خبر : 1899639 | 18 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

گاندو در خانه تک‌رقمی شد

ذوب‌آهن 1 -0 گل‌گهر: هدیه ویژه تارتار به خمس!

ذوب‌آهن با بردی بزرگ موفق شد گل‌گهر را شکست دهد و به جایگاه نهم جدول صعود کند.

ذوب‌آهن 1 -0 گل‌گهر: هدیه ویژه تارتار به خمس!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان گل‌گهر سیرجان بود. ذوبی‌ها که سال جدید را با شکست برابر استقلال آغاز کردند، مصمم بودند در خانه سه امتیاز بازی گل‌گهر را کسب کنند.

نیمه اول این بازی متعادل دنبال شد و بازی با موقعیت‌های انگشت‌شمار بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم نیز دو تیم در این بازی نفسگیر چند موقعیت خلق کردند اما ذوب آهن فرصت‌طلب نشان داد و در دقیقه ۷۵، امیرحسین جدی، بازیکن تعویضی مهدی تارتار، حرکت تیمی ذوب را با شوت خوبش تکمیل کرد و دروازه فروزان فرو ریخت.

گل گهر که در این مسابقه ۹ بازیکن خود را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت تلاش کرد تا حداقل امتیاز را کسب کند، اما درخشش حبیب فرعباسی و مدافعین ذوب آهن باعث پیروزی تیمشان با تک گل جدی شد.

ذوب آهن با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد پس از شکست هوادار رتبه نهمی را به دست آورد. این شکست گل گهر می‌تواند هدیه ویژه‌ای برای پاکو خمس و تراکتور باشد و در صورت پیروزی به یک قدمی این تیم سیرجانی برسند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ ورزشگاه فولاد شهر/ جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ساعت ۱۹:۳۰

تیم داوری: سعید رحیمی مقدم، ایوب غلام‌زاده، محسن حکیم و حسین حسینی/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما

ترکیب ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (۶۱- امیرحسین جدی)، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی (۸۵- محمد سلطانی‌مهر)، نادر محمدی، سجاد عاشوری (۶۱- صادق صادقی)، جلال مداحی، سامان نریمان جهان (۸۵- شهرام سالاری)، محمدحسین اسلامی، محمدعرفان معصومی

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری (۵۸- امین پورعلی)، رضا شکاری، امیر جعفری (۷۴- شایان مصلح)، وسلی گومز (۸۵- یونس شاکری)، محمدرضا حسینی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی نژاد، کی‌روش استنلی (۷۴- حسین نخودکار)

1839588

🟨 کارت زرد:

گل گهر: مهران گلزاری (۳۳) - کی روش استنلی (۷۳) - سید محمدرضا حسینی (۷۸) - آرمین سهرابیان (۹۰) - علیرضا آرتا (۱+۹۰)

ذوب آهن: عرفان معصومی (۸۹)

🟥 اخراج:

آرمین سهرابیان(بعد از سوت پایان)

⚽️ شرح گل:
ذوب آهن یک - گل‌گهر صفر (دقیقه ۷۵: امیرحسین جدی): حرکت تیمی خوب ذوبی‌ها و پاسکاری‌های آنها به نریمان جهان رسید و این بازیکن یک پاس عرضی داد و شوت امیرحسین جدی پس از برخورد به پای سهرابیان، مدافع گل‌گهر تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

⏱ دقایق حساس: 

دقیقه ۹: حرکت پا به توپ سامان نریمان جهان از سمت راست با شوت او از زاویه بسته همراه شد و به بیرون رفت‌.

دقیقه ۱۲: اسلامی در محوطه نقش بر زمین شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در حالی که ذوبی‌ها مشغول اعتراض بودند، گل‌گهر ضدحمله زد و شوت حسینی را فرعباسی جمع کرد.

دقیقه ۲۲: پاس عمقی عالی نریمان جهان فرصت خوبی برای میزبان به وجود آورد، اما ضربه سجاد آشوری در شرایط نامتعادل از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: شوت محکم نادر محمدی از وسط زمین به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: ضربه شکاری پس از دریبل‌های او توسط فرعباسی مهار شد.

دقیقه ۶۷: پاس بلند کی‌روش به رضا شکاری تبدیل به تک به تک شد و پس از کمی تعلل این مهاجم، کار سخت شد و در برگشت شوت وسلی گومز به زیبایی توسط فرعباسی مهار شد.

دقیقه ۳+۹۰: فرصت عالی گل گهر با سانتر محمدرضا حسینی و ضربه شکاری با هنرنمایی فرعباسی از روی خط دروازه بیرون کشیده شد تا دروازه ذوب بسته بماند.

1839587

🔴حاشیه:

*گل‌گهر در این مسابقه ۹ محروم و مصدوم دارد و الهویی تیم کاملی را در اختیار نداشت.

*در دقیقه ۳۳ داور برای آرام‌ کردن سعید الهویی به سمت نیمکت گل‌گهر رفت.

*محسن فروزان در دقیقه ۴۰ مصدوم شد و برای دقایقی روی زمین افتاد.

*محمدرضا سلیمانی در دومین بازی پیاپی قادر به همراهی ذوب آهن نبود.

*محمدرضا حسینی که سابقه حضور در ذوب آهن را دارد مقابل تیم اسبق خود با پیراهن گل گهر به میدان رفت.

*پس از اینکه در شروع نیمه دوم مهران گلزاری که کارت زرد داشت خطایی روی بازیکن ذوب آهن کرد، نیمکت‌نشینان این تیم اصفهانی اعتراض شدیدی کردند و اعتقاد داشتند او باید از زمین اخراج می‌شد.

🚨اتفاق ویژه:

 آرمین سهرابیان که در دقیقه ۹۰ به دلیل اعتراضش کارت زرد گرفته بود، اعتراض‌هایش به بعد از سوت پایان بازی نیز کشیده شد تا جایی که رحیمی مقدم کارت قرمزش را از جیب بیرون آورد تا این مدافع ملی‌پوش از بازی هفته آینده محروم شود. جالب اینکه سهرابیان در صحنه گل ذوب آهن خود را در مسیر توپ قرار داد و بعد از برخورد توپ با او دروازه فروزان باز شد؛ احتمالا این اتفاق در عصبانیت بی حد و اندازه آرمین بی تاثیر نبوده است.

🥇 بهترین بازیکن:

حبیب فرعباسی کلین‌شیت بسیار مهمی را ثبت کرد و شب درخشانی را در چارچوب دروازه ذوب آهن سپری کرد و چندین بار مانع گلزنی گل‌گهری‌ها شد.

ویدئو: 277119

دیدگاه‌ها