کد خبر : 1899663 | 18 فروردين 1402 ساعت 11:02 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت اللهیار با این گل تماشایی

خط حمله تیم ملی و یک مدعی تازه‌نفس

اللهیار صیادمنش سرانجام اولین گل این فصل خود را برای هال سیتی به زیبایی به ثمر رساند.

خط حمله تیم ملی و یک مدعی تازه‌نفس

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق تیم‌های استقلال و فنرباغچه که در تیم هال سیتی بازی می‌کند، امشب با یک ضربه تماشایی سر ضرب در نیمه اول بازی تیمش مقابل ساندرلند، اولین گل این فصل خود را به ثمر رساند تا نشان بدهد مصدومیت را پشت سر گذاشته و به شرایط خوب بازگشته است.

صیادمنش که از نفرات جوان تیم ملی در دوره دراگان اسکوچیچ بود، پس از تغییرات تیم ملی راهی به اردوی تیم ملی در جام جهانی نیافت تا به گفته خودش تحت تاثیر این موضوع تمرکزش را از دست بدهد.

1839614

با این وجود به نظر می‌رسد او با تمرکزی که روی کارش گذاشته، دوباره به شرایط خود بازگشته و پس از از دست دادن ۲۹ بازی از رقابت‌های چمپیونشیپ، لیام روسنیر، سرمربی هال که از علاقه‌مندان این مهاجم سرعتی است، از او به عنوان بازیکن ثابت استفاده می‌کند؛ اتفاقی که باعث شد او امروز گل دوم تیمش را در دیدار مقابل ساندرلند با یک ضربه زیرطاقی تماشایی و سر ضرب به ثمر برساند.

ویدئو: 277112

اللهیار پس از این گل و شادی‌اش، پیراهن خود را بالا زد تا یاد عموی ازدست‌رفته‌اش را گرامی بدارد. مهاجم ایرانی هال سیتی همچنین یک کارت زرد هم در نیمه اول دریافت کرد تا دست پری در این بازی بازی حساس و پرتماشاچی که در استادیوم مملو از تماشاگر ساندرلند برگزار می‌شود، داشته باشد.

اگر هال سیتی بتواند در نیمه دوم این بازی را به سود خود تمام کند، بعد از حدود چهار ماه اولین پیروزی خارج از خانه خود را به دست خواهد آورد که این مسئله با تاثیر صیادمنش تبدیل به برگ برنده این مهاجم ایرانی در روزهای آینده خواهد شد؛ مهاجمی که با تمام وجود به دنبال بازگشت به شرایط مطلوب و حضور مجدد در تیم ملی است.

1839615
1839616
اللهیار پس از گلزنی برابر ساندرلند، یاد و خاطره عموی از دست رفته‌اش را گرامی داشت.

دیدگاه‌ها