کد خبر : 1899675 | 18 فروردين 1402 ساعت 22:17 | 70.9K بازدید | 41 دیدگاه

ستاره ایرانی در نقش کابوس بنفیکا

ستاره جدید دربی بزرگ پرتغال: مهدی طارمی (عکس)

گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.

ستاره جدید دربی بزرگ پرتغال: مهدی طارمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بنفیکا و پورتو در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند. فاصله 10 امتیازی دو تیم باعث شده بود که این بازی به لحاظ جدولی حساسیت همیشگی را نداشته باشد، اما این یک مسابقه کلاسیک در پرتغال محسوب می‌شود و همواره جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارد.

ویدئو: 277127

در نیمه اول این بنفیکا بود که شروع بهتری داشت و موفق شد روی گل به خودی عجیب دیوگو کاستا به برتری برسد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نیمه اول نزدیک می‌شد پورتو موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا دو تیم با نتیجه 1-1 راهی رختکن شوند.

1839671

در نیمه دوم این پورتو بود که نسبت به حریف خود شروع بهتری داشت و نتیجه آن را هم گرفت. بعد از ارسال توپ به عمق خط دفاعی بنفیکا، یک کش و قوس باعث شد که مهدی طارمی صاحب توپ شود. این ستاره ایرانی هم با یک ضربه آرام و دقیق دروازه بنفیکا را باز کرد تا پورتو 2-1 پیش بیفتد.

نکته جالب توجه این درباره طارمی اینکه او هیچگاه در خانه بنفیکا موفق به گلزنی نشده بود و حالا با گلی که امروز مقابل این تیم بزرگ پرتغال به ثمر رساند این طلسم برای خود شکست.

همچنین عدم گلزنی ستاره ایرانی در چند مسابقه اخیر باعث شده بود انتقاداتی نسبت به او مطرح شود اما طارمی با گل زیبایی که امروز برابر بنفیکا به ثمر رساند به تمام این انتقادات به بهترین شکل ممکن پاسخ داد تا نشان دهد که همچنان یک بازیکن کلیدی در ترکیب پورتو به حساب می‌آید.

1839668
1839667

دیدگاه‌ها