کد خبر : 1899680 | 18 فروردين 1402 ساعت 22:37 | 189.9K بازدید | 81 دیدگاه

آنها لوژ استادیوم را به سکوت دعوت می‌کنند

طارمی - اوتاویو در نقش‌های جنجالی دربی پرتغال

تنش‌های شدید بین دو باشگاه مدعی پرتغال با درخشش مهدی طارمی و حرکت جنجالی و خبرساز او در دربی ادامه یافت.

طارمی - اوتاویو در نقش‌های جنجالی دربی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز فوتبال اروپا دو تیم بنفیکا و پورتو در ورزشگاه مملو از تماشاچی لوژ به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو توانست با پیروزی 2-1 فاصله خود با رقیب سنتی را به هفت امتیاز کاهش بدهد.

ویدئو: 277127

بنفیکا در فصلی که با هدایت راجر اشمیت یکی از در سال‌های درخشان خود را پشت سر می‌گذارد با امید بسیار به دنبال پیروزی برابر آبی‌پوشان پورتو بود اما بازی باحوصله و حسابگرانه شاگردان سرجیو کونسیسائو این فرصت را از آنها گرفت. آن هم در شرایطی که باز هم مهدی طارمی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بود.

1839683
صحنه مشکوک در محوطه جریمه بنفیکا که در نیمه اول بازی رخ داد اما داور مسابقه به سادگی از کنار آن عبور کرد و حتی در اتاق وی ای آر نیز مورد بررسی قرار نگرفت.

در شرایطی که داور مسابقه می‌توانست در همان ابتدای بازی یک پنالتی برای پورتو اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا گلزنی مهدی طارمی به دقیقه 54 موکول شود. در شرایطی که دو تیم با تساوی 1-1 به کار خود ادامه می‌دادند، مهدی طارمی با کنترل توپ در پشت محوطه جریمه و یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه حریف تیمش را پیش انداخت و سپس با حرکت جنجالی ورزشگاه لوژ را به سکوت دعوت کرد. حرکتی که چندان به مذاق هواداران بنفیکاخوش نیامد و آنها یکصدا به شعار دادن علیه او پرداختند.

1839684

در این لحظه اوتاویو، هم‌تیمی طارمی و زوج او در خط حمله آبی و سفید پوشان حرکتی را که وینیسیوس در ال‌کلاسیکو انجام داده بود را تکرار کرد و با حرکت دست روی لوگوی پورتو و نشان دادن آن به آنها طعنه زد؛ کاری که بنفیکایی‌ها را به اوج عصبانیت رساند.

1839685
مهدی طارمی بعد از گلزنی با این حرکت جنجالی هواداران بنفیکا را دعوت به سکوت کرد.

پورتو با این پیروزی ارزشمندی که مهدی طارمی در آن نقش اساسی ایفا کرد 64 امتیازی شد تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول فاصله امتیازی با بنفیکای صدرنشین را به 7 امتیاز کاهش دهد.

اگرچه شرایط دشوار است، اما تیم سرجیو کونسیسائو با رقم زدن دومین باخت بنفیکا در این فصل حالا می‌تواند در هفت هفته باقیمانده نیم نگاهی به قهرمانی هم داشته باشد.

1839682
1839686
حرکت وینیسیوسی اوتاویو و بعد در آغوش گرفتن مهدی طارمی؛ اتفاقاتی که هواداران بنفیکا اصلا آن را دوست نداشتند.
1839689

دیدگاه‌ها