کد خبر : 1899689 | 18 فروردين 1402 ساعت 23:20 | 12.6K بازدید | 16 دیدگاه

تلاش شخصی ژاوی برای تمدید قرارداد بوسکتس

سرخیو بوسکتس که پیشنهادی از عربستان دریافت کرده همچنان به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا پاسخ نداده و این در حالی است که ژاوی او را برای تمدید قرارداد تحت فشار گذاشته است.

تلاش شخصی ژاوی برای تمدید قرارداد بوسکتس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت در گزارشی اعلام کرد ژاوی در روزهای گذشته سرخیو بوسکتس، بازیکن فعلی او در بارسا و همبازی‌ سابقش در این تیم، را تحت فشار گذاشته است تا هر چه سریع‌تر به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاسخ مثبت بدهد. ژاوی این ستاره بلوگرانا را یکی از مهره‌های کلیدی تیم مد نظرش برای فصل آینده می‌داند.

گفته می‌شود بارسلونا به بوسکتس پیشنهاد داده قراردادش را یک سال تمدید کند و البته بندی در قرارداد گنجانده خواهد شد که بارسا می‌تواند در پایان مهلت این قرارداد را به صورت اتوماتیک برای یک سال دیگر تمدید کند. بلوگرانا افزایش دستمزد قابل توجهی هم برای بوسکتس در نظر گرفته است.

1839704

اما اسپورت در این گزارش مدعی است بوسکتس به این پیشنهاد بارسا جواب نداده و خواهان زمان بیشتری برای بررسی شده است. این روزنامه مدعی است علت تعلل بوسکتس این است که او پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای از آمریکا و عربستان دریافت کرده است.

آینده بوسکتس در بارسا چند ماهی است که با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری مواجه بوده است. قرارداد فعلی این هافبک کهنه‌کار در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. با اینکه بوسکتس وارد 34سالگی شده ولی ژاوی که شناخت کاملی از او دارد سرخیو را برای فصل آینده یکی از مهره‌های اصلی تیم مدنظرش می‌داند و به همین دلیل است که در روزهای گذشته ژاوی شخصا برای راضی کردن او تلاش می‌کند.

1839705

دیدگاه‌ها