کد خبر : 1899693 | 18 فروردين 1402 ساعت 23:28 | 32.2K بازدید | 19 دیدگاه

تا کی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند

غلامی: درباره استقلال بحث میلی پیش آمد تا ملی!

مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.

غلامی: درباره استقلال بحث میلی پیش آمد تا ملی!

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی نیز به مانند دیگر بازیکنان استقلال، به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداخت. او در پایان دیدار با آلومینیوم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم هر چقدر که به جلو پیش می‌رویم، تیممان آماده‌تر می‌شود و نزدیک بودن به صدر جدول را حفظ می‌کند، ولی متأسفانه مشکلاتمان به شدت بیشتر می‌شود. همان‌طور که به یاد دارید، فکر می‌کنم 8 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم. ولی با تلاش کل مجموعه تیم و بچه‌ها و کادرفنی، این فاصله را جبران کردیم ولی متأسفانه یک سری از دوستان و مسئولین نه تنها به دنبال کمک به ما در این مسیر نیستند، در پی فاصله انداختن بین بچه‌های تیم و سایر دوستانی که به تیم کمک می‌کنند، هستند. هیچ تلاش و اراده‌ای برای حل مشکلات ندیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از صحبت‌های هفته گذشته اقدامی برای حل مشکلات شده است یا نه، اظهار داشت: هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد و برعکس اتفاقات منفی بیشتری در بخش امکانات تیم افتاد. غیر از اینکه آقای حسین قربان‌زاده در برنامه‌ای با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه شرکت کرد و خیلی از موضوعات مشخص شد.

مدافع آبی‌ها در مورد اینکه مدیرعامل و هیئت مدیره منفعل عمل کرده‌اند، گفت: هیچ اتفاق مثبتی که به سود تیم باشد و بدانیم گروه مدیریتی پشت تیم است و در پی نتیجه مناسب برای این تیم با این هوادار است، ندیدیم. شما دیدید که در شهر اراک، مردم با شور و شوق آمده‌اند فوتبال را پیگیری کرده‌اند و کلی هوادار استقلال به اینجا آمده است.

وی اظهار داشت: باز هم می‌گویم ما فقط خودمان هستیم و خودمان. از طریق مصاحبه‌ها به بالاترین مسئولان این کشور پیغام دادیم، ولی اتفاقی نیفتاد. باید بحث موضوع ملی را به ما توضیح دهند، چون درباره استقلال بیشتر بحث «میلی» پیش آمد تا ملی! چون بارها شاهد این بوده این که برای تیم‌های دیگر چنین اتفاقاتی افتاد و به درست بود. ما در آن برهه زمانی خیلی خوشحال شدیم به تیم‌های دولتی کمک می‌کردند و مشکلات حل می‌شد و از آنها ممنون هستیم. شاید بخشی از کمک آنها به ما فوتبالیست‌ها مربوط شود، ولی بیشتر کمک‌ها به همین مردم و هواداران است و باید به استقلال هم کمک می‌شد.

غلامی در مورد اینکه آیا امکان دارد بازیکنان تصمیم جدی‌تری بگیرند، گفت: دیگر چه تصمیم جدی‌تری؟ (با خنده). امسال تیم ما از این قضیه مبری بوده، چون تجربه سال‌های قبل را داشتیم و هیچ اتفاق مثبتی برای ما نیفتاده بود و بیشتر دست به دست هم دادیم و تلاش کردیم.

مدافع آبی‌ها درباره اینکه صحبت‌های داخل تیم را از چه طریقی به مدیریت انتقال می‌دادند، پاسخ داد: سلسله مراتب در تیم ما معنی ندارد، چون به هر کسی که مسئول است و می‌گوییم فلان موضوع را انتقال می‌دهیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، هیچ اتفاقی! ما ابتدا با سرمربی، سپس سرپرست، مدیر اجرایی صحبت کردیم و هفته گذشته مصاحبه کردیم و از آقای مخبر، وزیر و... خواهش کردیم، ولی مسئولان تیم را رها کرده‌اند، انگار نه انگار استقلال برای کسب 2 جام مدعی است. ما تا کی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند؟ ضربه مسئولینی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند؟ یک برنامه یک‌ساعته برگزار کردند و خیلی از موضوعات برای مردم شفاف شد، این فقط در حد یک برنامه 2 ساعته بود، ما شب و روزمان با اینجور آدم‌ها رو در رو هستیم!

او درباره اینکه شرایط ساپینتو را چگونه می‌بیند و آیا احتمال رفتن او وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: من به شما قول می‌دهم... قول می‌دهم، این حسی که بین بچه‌ها و تلاششان سر تمرین را می‌بینم، اصلا هیچ موضوعی مبنی بر این نیست که بخواهیم تمرین نکنیم یا بخواهد اتفاق بدتری رخ دهد. تا روز آخر برای هدف‌مان می‌جنگیم، ولی حق‌مان را هم می‌خواهیم. چه کسی مسئول است؟ الآن مسئول این مشکلات تیم چه کسی است و ما باید با چه کسی صحبت کنیم؟ مثلی داریم که می‌گوید کسی که خودش را به خواب زده، نمی‌توان بیدار کرد.

غلامی در پایان و درخصوص اینکه چقدر امید دارد تا 31 فروردین مشکلات حل شود و پنجره بسته نشود، گفت: دیگر واقعاً کلمه امید برای حل مشکلات ما مُرده است، امید ما فقط به خودمان و کادر فنی است تا بازی‌هایمان را ادامه دهیم و آخر فصل به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

دیدگاه‌ها