کد خبر : 1899748 | 19 فروردين 1402 ساعت 10:16 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای اعتبار حسینی و خودمان می‌جنگیم

شبانی: قرار گذاشتیم برای همدیگر جان بدهیم

مدافع پیکان می گوید کادرفنی و بازیکنان پیکان برای اعتبار و آبروی خود در هفته‌های پایانی می‌جنگند.

شبانی: قرار گذاشتیم برای همدیگر جان بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان روز جمعه موفق شد یک برد شیرین و دلچسب را مقابل هوادار به دست بیاورد و با رساندن امتیازات خود را به عدد 26 جایگاه خود را بهبود ببخشد. یکی از بازیکنان تاثیرگذار خودروسازان در این مسابقه امیر شبانی بود. مدافع جوانی که چند هفته ای به دلیل مصدومیت در ترکیب پیکان غایب بود و مقابل هوادار بازگشت فوق العاده ای داشت.

شبانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برد تیمش مقابل هوادار بیان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل هوادار انجام دادیم. حق ما در این بازی کسب سه امتیاز بود و حتی اگر خوش شانس بودیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر می‌رساندیم. با این حال همین که پیروز شدیم، باعث خرسندی است و از الان به دنبال آن هستیم تا این نتایج خوب را جبران کنیم.

مدافع پیکان با اشاره به حساسیتی که این بازی برای تیمش داشت، گفت: ما در این فصل بدشانسی های زیادی آوردیم. در اکثر مسابقات از نظر تاکتیکی به حریفان سرتر بودیم اما با بدشانسی و روی اشتباهات گل خوردیم و نتایج لازم را نگرفتیم. قبل از بازی با هوادار یکبار دیگر کادرفنی و بازیکنان همدل شدند و با هم قرار گذاشتیم تا هرطور شده از این 6 بازی با دست پر خارج شویم. خوشبختانه اولین گام را محکم برداشتیم و حالا باید در 5 بازی دیگر هم نتایج خوبی بگیریم.

شبانی با اشاره به تلاش های مجتبی حسینی و سایر اعضای کادرفنی پیکان تاکید کرد: ما اول خدا را داریم و بعد از آن کادرفنی و بازیکنان باید پشت هم باشیم. یک تیم هستیم و با کادرفنی و بازیکنان قرار گذاشتیم که در 6 هفته پایانی لیگ برای یکدیگر جان بدهیم. این یکدلی در بازی با هوادار نتیجه داد و از الان به بعد هم برای اعتبار خودمان و اعضای کادرفنی و به خصوص آقامجتبی(حسینی) هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

مدافع پیکان در پایان افزود: 5 بازی سخت و حساس در پیش داریم. می‌خواهیم برای دفاع از آبرو و اعتبار خودمان و اینکه نشان بدهیم چقدر تیم قدرتمندی هستیم، هرکاری برای موفقیت انجام بدهیم. شک ندارم با این اتحاد و یکدلی که نزد کادرفنی و بازیکنان وجود دارد، به آنچه استحقاقش را داریم، دست پیدا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها