کد خبر : 1899779 | 19 فروردين 1402 ساعت 12:50 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: اجازه نمی‌دهم داور در کشتی‌ام تعیین‌کننده باشد

حریف ژاپنی را دست کم نمی‌گیرم

عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.

حریف ژاپنی را دست کم نمی‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ایمان محمدی در آستانه مسابقات کشتی فرنگی آسیا اظهار داشت: خداراشکر شرایطم خوب است. چند نفر از رقبایم در مسابقات قهرمانی آسیا را قبلا بردم ولی یکی دو حریف خوب دارم، یکی هند و دیگری قزاقستان. حریف ژاپنی هم هست که قبلا او را بردم ولی روی او هم حساب باز می‌کنم.

این کشتی‌گیر 20 ساله ایذه‌ای که سال گذشته هم در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کرد، ادامه داد: به دنبال این هستم که ان‌شاءالله برنز سال گذشته را طلا کنم.

محمدی درخصوص اینکه چه زمانی قصد حضور در وزن المپیکی را دارد، گفت: امسال همین 63 کیلو می‌مانم و بعد از مسابقات جهانی درخصوص تغییر وزن تصمیم‌گیری می‌کنم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا درباره ادامه مسیرش در چرخه انتخابی سال 2023 عنوان کرد: اگر در قزاقستان طلا بگیرم با نفر برتر جام تختی به مرحله نهایی انتخابی می‌روم. امسال شانس خوبی برای کسب مدال دارم. البته ابتدا تمام تلاش را می‌کنم که عضو تیم ملی بشوم و بعد هم نماینده برای 63 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی باشم.

قهرمان جوانان جهان درباره اینکه کشتی گرفتن در قزاقستان به لحاظ داوری سخت به نظر می‌رسد، گفت: همیشه سخت بوده، قزاق‌ها می‌توانند در بحث‌های داوری نفوذ داشته باشند، خصوصا حالا که میزبان هستند هزینه زیادی می‌کنند که تیم‎‌شان قهرمان آسیا شود اما خداراشکر ما خوب تمرین کرده و حریفان را آنالیز کرده‌ایم. یک مقدار از این بابت نگرانی هست، ولی نباید ذهن‌مان را روی آن متمرکز کنیم که بحث حاشیه‌ای و داوری ممکن است رخ دهد. من سعی می‌کنم جوری کشتی بگیرم که نتیجه مسابقه به مرحله‌ای نرسد که داور تعیین‌کننده باشد.

دیدگاه‌ها