کد خبر : 1899787 | 19 فروردين 1402 ساعت 13:24 | 40K بازدید | 30 دیدگاه

مثل یادگار، اجازه دهید آزادی هم پر شود

یکی از جلوه‌های خوب دیدار شب گذشته تیم‌های تراکتور و سپاهان حضور پرشور تماشاگران تبریز در استادیوم یادگار بود.

مثل یادگار، اجازه دهید آزادی هم پر شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌آید در دو سه فصل اخیر این اولین دیداری بود که در آن تماشاگران استادیوم را پر می‌کردند. بیشتر بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و حالا که کرونا خیلی کمرنگ شده هنوز برخی از بازی ها به خصوص دیدارها در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران محدود برگزار می‌شود. در بازی گذشته استقلال که در استادیوم آزادی و در برابر ذوب آهن برگزار شد، به باشگاه استقلال اجازه فروش 5 هزار بلیط داده شد و پرسپولیس هم مجوز داشت به 8 هزار تماشاگر خود در بازی با ملوان بلیط بفروشد.

حضور پرشور تماشاگران تراکتور در استادیوم یادگار حتی بازیکن حریف را هم به وجد آورد. رامین رضاییان که یکی از مهره های کلیدی تیم سپاهان بشمار می رود، در این باره می گوید: «من به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم که اینطور استادیوم را پر کردند. من کیف می‌کنم که در چنین استادیومی بازی می‌کنم و دم‌شان گرم.» او به همین خاطر درخواست مهمی از تماشاگران تیمش داشت: «صحبت من با هواداران خوب اصفهان است؛ ببینید چطور استادیوم را پر کردند و تیم را تنها نگذاشتند. من به هواداران‌ هواداران تراکتور تبریک می‌گویم و از هواداران خوب اصفهان خواهش می‌کنم به استادیوم بیایند. من با مدیریت باشگاه هم صحبت کردم که از هفته بعد بلیت‌ها رایگان می‌شود.»

پر شدن استادیوم زیبای نقش جهان از تماشاگران اصفهانی و طرفداران سپاهان جلوه خاصی به بازی‌های این تیم در هفته‌های پایانی خواهد داد و چه خوب که اجازه دهند استادیوم آزادی و آنجایی که حضور تماشاگران روی سکوها خطرناک نیست؛ پر شود. این جلوه خاصی به دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر می‌دهد. سپاهان – استقلال و پرسپولیس سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند و حضور پرشور تماشاگران این تیم‌ها در استادیوم نقش جهان و آزادی همانند تماشاگران تراکتور می‌تواند زیبایی بازی‌های حساس هفته‌های پایانی را دو چندان کند و موجب خاطرات زیبایی در فوتبال باشگاهی در فصل جاری شود.

ضمن اینکه این حضور و این ظرفیت بازتاب خوبی در فوتبال آسیا و فوتبال جهان برای ایران خواهد داشت و حتی ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا به این سبب در تصمیم خود پیرامون حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تجدید نظر کند. همان طور که در فصل آتی برای فوتبال ایران سهمیه 1+3 در نظر گرفته است و خوب می‌داند با برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت دیدارهای باشگاه های ایران بدون شک جزء پرتماشاگرترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و این اتفاق به دفعات رخ داده است.

دیدگاه‌ها