کد خبر : 1899792 | 19 فروردين 1402 ساعت 13:42 | 16.3K بازدید | 12 دیدگاه

روزنامه‌های اروپا: همه جا حرف بازگشت مسی است!

بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.

روزنامه‌های اروپا: همه جا حرف بازگشت مسی است!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به مهلت پایان قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری شایعات درباره احتمال حضور دوباره این بازیکن در نوکمپ افزایش پیدا می‌کند.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره این اتفاق از چند ماه قبل آغاز شده بود، حالا به نظر می‌رسد که شانس بازگشت او به بارسا بیشتر از هر زمان دیگری است و همین باعث شده که روزنامه‌های نزدیک به این باشگاه تیتر اول‌شان را به همین موضوع اختصاص دهند.

روزنامه اسپورت عکس روی جلد و تیتر اولش را به بازگشت مسی به بارسلونا اختصاص داده که جدی‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد: «تلاش بارسا برای بازگشت ستاره آرژانتینی جدی‌تر شد، اخصاصی از مسی». 

1839911

روزنامه موندو دیپورتیوو هم در اقدامی مشابه از عکس مسی به عنوان عکس روی جلدش استفاده کرده و به تلاش بارسا و علاقه ژاوی به حضور این بازیکن در نوکمپ اشاره کرده است: «مسی و خریدهای دیگر». 

1839913

روزنامه مارکا هم عکس روی جلد و تیترش را به کریم بنزما و دیدار حساس این هفته رئال مادرید برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اختصاص داده است: «آماده شدن برای چلسی».  

1839914

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت هم به وضعیت نه چندان خوب اینتر اشاره کرده و مدعی شده که همه اعضای کادر فنی و بازیکنان اینتر در خطر هستند که سیمونه اینزاگی در صدر آنها قرار دارد. این روزنامه از تیتر «جهنم اینتر» استفاده کرده است. 

1839916

روزنامه‌های انگلیسی هم اکثر جلدهای‌شان را به بازگشت فرانک لمپارد به نیمکت چلسی اختصاص داده‌اند. روزنامه دیلی اکسپرس با انتشار عکسی از او در نشست خبری چلسی از علاقه این مربی جوان به حضور دائمی روی نیمکت این تیم خبر داد.

1839918

دیدگاه‌ها