کد خبر : 1899802 | 19 فروردين 1402 ساعت 14:36 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

هیئت رییسه تصویب کرد:

خداحافظ حبیب‌الله شیرازی و بدرود!

با تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سرانجام پس از سال‌ها حبیب‌الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران کنار گذاشته شد.

خداحافظ حبیب‌الله شیرازی و بدرود!

به گزارش "ورزش‌سه"، حبیب‌الله شیرازی که نزدیک 15 سال سکان‌دار هیئت فوتبال استان تهران بود، در آخرین انتخاباتی که در چهارم اسفندماه سال 1399 برگزار شد، با حواشی فراوان توانست بار دیگر صندلی خود را حفظ کند، اما طی ماه‌‎های اخیر انتقادات از چگونگی فرآیند کارها در هیئت فوتبال و افراد شاغل در این هیئت، ضربه مهلکی به شیرازی وارد کرد.

انتخابات سال 1399 در شرایطی برگزار شد که دو سال برگزاری آن به دلایل مختلف با تعویق همراه شد و سرانجام در حالی که چند نامزد به دلیل انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات انصراف دادند، شیرازی با 23 رای موفق به حفظ سمت خود شد.

حضور شیرازی در راس هیئت فوتبال استان تهران همواره مورد نقد اهالی فوتبال بوده است و  سرانجام این انتقادات با واکنش‌هایی که رئیس سابق هیئت فوتبال استان تهران به ابهامات در دو برنامه فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی داشت، تیر خلاص را به او زد و ساعاتی پیش یکی از مصوبات اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عزل حبیب‌الله شیرازی و انتخاب احمدرضا براتی به عنوان سرپرست موقت هیئت تهران بود. البته براتی برای مدت کوتاهی این سمت را برعهده خواهد داشت و با مهیا شدن شرایط برگزاری انتخابات از سوی رئیس فدراسیون، جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

عدم شفافیت مالی و خویشاوندی کردن مناسبات هیئت فوتبال استان تهران دو انتقاد بزرگی بوده که درنهایت به حضور بلند مدت شیرازی در راس خاتمه داد و حالا فوتبال تهران که بسیاری از کارشناسان از شرایط آن، چه در رده پایه و چه در رده‌های دیگر انتقاد می‌کنند، پس از دوران نزدیک به دو دهه‌ای شیرازی آماده تنفس در فضایی جدید می‌شود.

دیدگاه‌ها