کد خبر : 1899822 | 19 فروردين 1402 ساعت 15:41 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

تکل زدم و پایم نخورد اما او دایوش را زد

عبداللهی: این شیمبا عجب بازیکن زرنگی است!

مدافع جوان نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیمبا از تجربه‌اش استفاده کرد و پنالتی گرفت.

عبداللهی: این شیمبا عجب بازیکن زرنگی است!

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان نسبت به هفته‌های پیش شکست آبرومندانه‌ای مقابل مس رفسنجان خورد. سینا عبداللهی که یکی از سوژه‌های این دیدار به خاطر پنالتی که داد بود در این‌باره به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. رفسنجان تیم خوب و پر مهره و جز چند تیم حرفه‌ای لیگ است و از هر لحاظ در سطح بالایی قرار دارد. با یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم‌. بازی خوبی مقابل مس ارائه دادیم. هفته‌های قبل هم آن‌طور که باید می‌شد نشد زیرا تمرکز لازم را نداشتیم. قبل از عید هم‌ اتفاقاتی افتاد که تمرکز ‌بچه‌ها کم شد. آقای اشکش رفته رفته تیم را جمع کرد. ان‌شاالله چند هفته آخر نتایج خوبی بگیریم و ‌شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم. 

مدافع نفت در مورد گل‌های متعددی که در این فصل دریافت کردند عنوان کرد: وقتی گل اول را زود می‌خوریم شیرازه تیم از هم می‌پاشد وگرنه تیم ما همان تیمی است که همه اول فصل برایش به به چه چه راه انداخته بودند. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که تیم از شرایطش خارج شد.

این بازیکن در مورد صحنه پنالتی توضیح داد: درست است من‌ نباید در آن صحنه تکل می‌زدم‌ اما شیمبا از تجربه‌اش استفاده کرد و پایش را گیر داد. اگر صحنه را نگاه کنید من تکل می‌زنم و پایم نمی‌خورد ولی شیمبا دایو‌ زد ‌و داور پنالتی گرفت. باز هم خدا را شکر پنالتی گل نشد. به داور هم گفتم ولی این هم تجربه‌ای شد. 

عبداللهی یادآور شد: انسان به امید زنده است پنج بازی داریم و امتیازات به هم نزدیک است. فکر می‌کنم یک ‌بازی ما بیرون از خانه است و فولاد هم اهواز است و تقریبا داخل خانه محسوب می‌شود. اگر ما نهایت استفاده را بکنیم‌ امیدی هست. بچه‌ها همه با انگیزه تمرین می‌کنند از زمانی که آقای اشکش آمده اکثر روزها دو وعده تمرین می‌کنیم تا بهترین اتفاقات ممکن را رقم‌ بزنیم.

دیدگاه‌ها