کد خبر : 1899828 | 19 فروردين 1402 ساعت 16:25 | 13.8K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش:

دوئل 11 هفته‌ای بنزما و لواندوفسکی برای ال‌پیچیچی

رقابت آقای گلی لالیگا بین روبرت لواندوفسکی و کریم بنزماست و یازده هفته پایانی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

دوئل 11 هفته‌ای بنزما و لواندوفسکی برای ال‌پیچیچی

به گزارش "ورزش سه"، تنها یازده هفته تا پایان لالیگا باقی مانده و فعلا روبرت لواندوفسکی با 17 گل زده برای بارسلونا، صدرنشین جدول گلزنان است. پس از او نیز کریم بنزما با 14 گل قرار دارد. هر اندازه لواندوفسکی فصل را توفانی شروع کرد و توانست در 12 هفته ابتدایی 13 گل بزند، کریم بنزما به دلیل درگیری با مصدومیت، پرنوسان بود و نتوانست تا قبل از جام جهانی درخشش قابل توجهی داشته باشد تا لوا خیلی زود فاصله خود با کریم و دیگر رقبا را بیشتر کند اما پس از جام جهانی همه چیز عوض شد.

1839213

لوا که در دو هفته پایانی لالیگا قبل از جام جهانی برابر آلمریا و اوساسونا موفق به گلزنی نشد، در اولین بازی پس از جام جهانی برابر اسپانیول نیز گل نزد. سپس محرومیت سه جلسه‌ای او به دلیل اخراج برابر اوساسونا اعمال شد. عجیب اینکه لوا پس از جام جهانی تنها چهار گل در لالیگا زده است. دو گل در بازی هفته قبل برابر الچه و دو گل نیز به بتیس و کادیز در ماه فوریه. لواندوفسکی دوشنبه امید اول گلزنی بارسا به خیرونا خواهد بود.

1839012

در سوی مقابل بنزما پس از جام جهانی اوج گرفت و با 19 گل در 19 بازی سال 2023 فعلا بهترین مهاجم اروپاست. او پس از هت تریک در بازی هفته قبل برابر وایادولید حالا تنها سه گل با ستاره لهستانی فاصله دارد و اگر امشب برابر ویارئال سه گل بزند، با لوا برابر خواهد شد. یازده هفته تا پایان لالیگا باقی مانده و باید دید کدام یک ال‌پیچیچی خواهد شد.

دیدگاه‌ها