کد خبر : 1899832 | 19 فروردين 1402 ساعت 16:48 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره گل می‌زنم تا زحمت بچه‌ها به نتیجه برسد

بازگیر: دوست ندارم درباره قضاوت دکتر حیدری حرف بزنم

روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و به‌خاطر دو گلی که در نیمه اول خوردیم بازی از دستمان در رفت.

بازگیر: دوست ندارم درباره قضاوت دکتر حیدری حرف بزنم

به گزارش ورزش سه، شکست سه بر صفر ملوان مقابل پرسپولیس در ادامه نتایج ضعیف این تیم در استادیوم آزادی سگرمه هواداران این تیم را در هم برد. 

سجاد بازگیر که یکی از بهترین‌های این فصل ملوان محسوب می‌شود، با وجود آنکه تمایل زیادی به صحبت درباره شکست  تیمش ندارد اما به هرحال راضی می‌شود با خبرنگار ما هم‌کلام شود. 

او گفت: آن چیز‌هایی که کادر فنی از ما خواست را خیلی خوب تا دقیقه ۳۸ انجام دادیم و پرسپولیس تا آن موقع هیچ خطری روی دروازه ما نیاورد .البته مصدومیت سعید کریمی هم‌ روی کار تیمی ما تاثیر داشت و وقتی جلوی تیم بزرگی مثل پرسپولیس در نیمه‌ اول گل به‌خوری کارت سخت می‌شود و ما هم‌ روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و به‌خاطر دو گلی که در نیمه  اول خوردیم بازی از دستمان در رفت. در  نیمه دوم‌ هم بازی در جریان بود و می‌توانستیم برگردیم ولی نشد و شرمنده شدیم. این چند هفته هم بد نتیجه گرفتیم. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم و برگردیم و‌ نتایج دلخواه هواداران را به دست بیاوریم .

او در مورد گل مشکوک پریرا ادامه داد: داور بازی دکتر بیژن حیدری بود که داور خوبی است. او هم انسان است و اشتباه می‌کند. دوست ندارم در این‌باره صحبت کنم، در یک لحظه اتفاق افتاد و داور گل تشخیص داد ولی چیزی که بعدا در تصاویر تلویزیونی دیدیم گل نبود. 

این بازیکن در مورد اینکه گفته می‌شود به‌خاطر تمرین در زمین گل‌آلود و هوای بارانی بدن‌هایشان سنگین است گفت: من اعتقاد به این حرف ندارم چون در همین زمین پارسال صعود کریم. اینکه توجیه کنیم خوب نیست. پارسال هم با همین زمین صعود کردیم. باید بیشتر تمرین و تمرکز کنیم و بیشتر از همیشه تلاش کنیم تا حقمان را بگیریم. 

وی در مورد عدم پیروزی ملوان در ۷ هفته اخیر نظرش را این‌گونه بیان کرد: مصدومیت بچه‌های تاثیرگذار و عدم تمرکز باعث این اتفاق شد. به ملوانی‌ها قول می‌دهم در چند هفته آینده بهترین نتایج را بگیریم. با اقتدار در لیگ می‌مانیم و بالاتر هم می‌آییم.

بازگیر که با ۶ گل بهترین گلزن ملوان است با اشاره به اینکه به روند سابقش برمی‌گردد افزود: تمام تمرکزم را می‌گذارم تا به تیم کمک کنم و زحمتی که بچه‌ها عقب زمین می‌کشند را به نتیجه برسانم. در هفته‌های آینده حتما گل می‌زنم.

دیدگاه‌ها